
Ο ΚΟΣΜΟΣ είχε ήδη αρχίσει να μαζεύεται από νωρίς για να προλάβει να πάρει εισιτήρια και να εξασφαλίσει μια καλή θέση, ενώ το live ξεκίνησε γύρω στις 22:00. Για όσους έχουν ξαναπάει σε συναυλία του Παύλου, είναι πάντα σημαντικό να έχεις μια θέση μπροστά στη σκηνή, διότι είναι πραγματικά απολαυστικό να ακούς να σου διηγείται όλες αυτές τις ιστορίες από τόσο κοντά, καθώς βλέπεις το απολύτως εκφραστικό πρόσωπο του. «Τα τραγούδια πρέπει να είναι σαν αναμνήσεις απ’ το μέλλον» μας λέει σε συνέντευξη του και προσπαθώ να καταλάβω τι εννοεί. Δεν τα καταφέρνω απόλυτα, όμως ταυτόχρονα νιώθω να αισθάνομαι ότι καταλαβαίνω. Έστω για λίγο, όταν τον βλέπω στη σκηνή να κλείνει τα μάτια και να τραγουδάει στιχάκια για τη θάλασσα πάνω σε ένα «Πλεούμενο».

Τα τελευταία χρόνια και όσο προχωράμε, ο Παύλος έχει ηρεμήσει και αυτό φαίνεται. Πάνω στη σκηνή εκφράζεται με έναν τρόπο μοναδικό. Δεν υπάρχουν μάσκες. Το κοινό το αντιλαμβάνεται με τη σειρά του και παθιάζεται. Και όταν έχει τέτοια υποδοχή απ’ τον κόσμο, πώς να μην παθιαστεί κι εκείνος και να αρχίσει να πηδάει πάνω στη σκηνή βγάζοντας εκστατικές κραυγές;

Όπως έχει πει κι ο Παύλος, η συναυλία είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να επαναδιαπραγματευθείς κομμάτια απ’ το παρελθόν και όχι μόνο. Σα να «σου επιτρέπεται να τ’ ανακαλύψεις εξαρχής». Τώρα στα.. γεράματα (όχι, εντάξει πλάκα κάνω), εισπράττει διαφορετικά την αγάπη του κόσμου. Όμως, πάντα παραμένει ένας αιώνιος έφηβος, τον οποίο δεν μπορεί να συγκρατήσει όταν παίζει με τους φίλους του μουσική. Η ΒΡΑΔΙΑ ξεκίνησε με ένα τραγούδι που είχε καιρό να πει, το «Τροφή για τα θηρία» σε μια διαφορετική εκδοχή. Ένα από τα καλύτερα τραγούδια των «Σπαθιών». Συνέχισε με το «Αυτό», «Αντικαταπληκτικά», «Θα ‘ρθει μια μέρα» και με άλλες «Ιστορίες που ίσως έχουν συμβεί». Φυσικά, δεν μπορούσε να μην παίξει τραγούδια κλασικά κι αγαπημένα, όπως τα «Ατλαντίς», «Τώρα αρχίζω και θυμάμαι», «Ό, τι θες εσύ» κ.α. Μεταξύ των παραπάνω τραγουδιών, είπε και ένα κομμάτι, που ενώ κάποτε δίσταζε να το πει – για προσωπικούς λόγους. Φαίνεται πως βρήκε τον τρόπο να το επαναπροσεγγίσει και να το εντάξει στο πρόγραμμα του. Αναφέρομαι στις «Ρόδες», στο οποίο, παρεμπιπτόντως, έγινε χαμός στο κοινό.

Αυτά ήταν τα μελανά σημεία που με κάνουν να πω ότι δεν έμεινα ικανοποιημένος. Όμως, το κοινό και η ενέργεια του Παύλου ήταν ενθουσιώδεις και δεν νομίζω πώς να έφυγε κανείς χωρίς να έχει ευχαριστηθεί τη συναυλία. Άλλωστε, ο Παύλος έχει γράψει τραγούδια, τα οποία έχουν συνδεθεί με καλές ή κακές προσωπικές στιγμές του καθένα. Όταν, λοιπόν, ακούς ζωντανά αυτές τις ιστορίες, είναι πολύ δύσκολο να πεις πως δεν μένεις ευχαριστημένος.
Θυμάσαι ή ξεχνάς στιγμές, σιγοτραγουδάς και ταξιδεύεις .
Οι Β-movies είναι οι:
Τόλης Δεληγιάννης ( μπάσο )
Αλέκος Σπανίδης ( τύμπανα )
Ορέστης Μπενέκας ( πλήκτρα )
Θανάσης Τζίνγκοβιτς ( ηλ. κιθάρα )


