Ή τουλάχιστον έτσι νομίζουμε για τα λίγα λεπτά που διαρκεί η νέα διαφήμιση της Citroen.
Tι άλλο θα σκαρφιστούν άραγε οι αυτοκινητοβιομηχανίες προκειμένου να αυξήσουν τα κέρδη τους; Στη διαφήμιση του νέου "αντι-ρετρό" μοντέλου DS-3 της Citroen, εμφανίζεται ο John Lennon να λέει ότι αρκετά με την νοσταλγία των sixties και seventies και τα πισωγυρίσματα και ότι πρέπει ο καθένας να βρίσκει και να κάνει καινούρια πράγματα στην ζωή του.
Φυσικά, οι φαν των Beatles τα έβαλαν με την Yoko Οno και την απόφασή της να δώσει στην Citroen αυτό το απόσπασμα από κάποια συνέντευξη που είχε δώσει στο παρελθόν ο Lennon. Ο γιος του διάσημου ζευγαριού, Sean Lennon, έσπευσε να υποστηρίξει την μητέρα του μέσω της σελίδας του στο Twitter λέγοντας πως η κίνηση αυτή δεν έγινε για οικονομικούς λόγους αλλά για να διατηρηθεί η μνήμη του John Lennon ζωντανή.
Αναμνόμενη ήταν η θύελλα που σήκωσε αυτό το post του Sean στους φανατικούς των σκαθαριών οι οποίοι, και όχι άδικα, λένε ότι δεν ξεχνιέται εύκολα ένας καλλιτέχνης σαν τον Lennon και ότι η τηλεόραση εμπορευματοποιεί την μνήμη του.
Καλά διαβασμένος ο Sean, απάντησε ότι δεν το κάνει για τους μεγάλους, αλλά για τους εφήβους που τον ρωτούν διαρκώς ποιοι είναι οι Beatles. Τι να κάνουμε όμως που 30 χρόνια μετά το θάνατο του John Lennon, η Υoko Ono βρίσκεται σχεδόν πάντα στο επίκεντρο ως χήρα του Lennon, και έτσι μας είναι δύσκολο να κατανοήσουμε τα μη οικονομικά κίνητρα της συμφωνίας αυτής.
Tι άλλο θα σκαρφιστούν άραγε οι αυτοκινητοβιομηχανίες προκειμένου να αυξήσουν τα κέρδη τους; Στη διαφήμιση του νέου "αντι-ρετρό" μοντέλου DS-3 της Citroen, εμφανίζεται ο John Lennon να λέει ότι αρκετά με την νοσταλγία των sixties και seventies και τα πισωγυρίσματα και ότι πρέπει ο καθένας να βρίσκει και να κάνει καινούρια πράγματα στην ζωή του.
Φυσικά, οι φαν των Beatles τα έβαλαν με την Yoko Οno και την απόφασή της να δώσει στην Citroen αυτό το απόσπασμα από κάποια συνέντευξη που είχε δώσει στο παρελθόν ο Lennon. Ο γιος του διάσημου ζευγαριού, Sean Lennon, έσπευσε να υποστηρίξει την μητέρα του μέσω της σελίδας του στο Twitter λέγοντας πως η κίνηση αυτή δεν έγινε για οικονομικούς λόγους αλλά για να διατηρηθεί η μνήμη του John Lennon ζωντανή.
Αναμνόμενη ήταν η θύελλα που σήκωσε αυτό το post του Sean στους φανατικούς των σκαθαριών οι οποίοι, και όχι άδικα, λένε ότι δεν ξεχνιέται εύκολα ένας καλλιτέχνης σαν τον Lennon και ότι η τηλεόραση εμπορευματοποιεί την μνήμη του.
Καλά διαβασμένος ο Sean, απάντησε ότι δεν το κάνει για τους μεγάλους, αλλά για τους εφήβους που τον ρωτούν διαρκώς ποιοι είναι οι Beatles. Τι να κάνουμε όμως που 30 χρόνια μετά το θάνατο του John Lennon, η Υoko Ono βρίσκεται σχεδόν πάντα στο επίκεντρο ως χήρα του Lennon, και έτσι μας είναι δύσκολο να κατανοήσουμε τα μη οικονομικά κίνητρα της συμφωνίας αυτής.