O KEITH LEVENE για τη νέα του κυκλοφορία SEARCH4ABSOLUTEZERO, οι σκέψεις του πάνω στο να είσαι ανεξάρτητος και τα "μη-απομνημονεύματά" του.
Αποκλειστικά για το MIX GRILL
Πρόλογος: Ο Keith Levene είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη διάφορων πρωτοπόρων συγκροτημάτων όπως οι The Clash, The Flowers of Romance, και PiL.
Αν και είναι αυτοδίδακτος παίκτης πολλών μουσικών οργάνων, ο Levene είναι περισσότερο γνωστός ως κιθαρίστας. Έχει συνεργαστεί με πολλούς καλλιτέχνες σαν μουσικός, συνθέτης και στιχουργός καθώς και σαν παραγωγός, όπως Sid Vicious, Flea, Hillel Slovak, Ken Lockie, Vivien Goldman, Glen Matlock, Dub Gabriel, Mark Stewart, Jah Wobble, Jim Walker, Martin Atkins, Bob Forrest, Julie Campbell, Dub Syndicate, Singers and Players, Creation Rebel, the Philistines, the Mavericks, Pigface, Carpetface, και Necessary Intergalactic Cooperation.
Ο Levene είναι υπεύθυνος για πολλές πρωτοπόρες μελωδίες, ξεκινώντας από την ηλικία των 19 όταν έγραψε και έπαιξε το θρυλικό riff του "The Public Image" των PiL σε μια μεταλλική Veleno κιθάρα (αργότερα η κιθάρα πήρε το παρατσούκλι "the Leveno" λόγω του ονόματός του), ένα riff που ενέπνευσε πολλούς κιθαρίστες που ακολούθησαν τα βήματά του. Επίσης, έχει ασχοληθεί με τη βιομηχανία των υπολογιστών, έχει παρουσιάσει τρισδιάστατα έργα τέχνης και έχει γράψει μουσική για ταινίες.
H ηχογράφηση του Search4AbsoluteZero.
Κατ’ αρχάς, το Search αντιπροσωπεύει περίπου 8 χρόνια από τη δουλειά μου. Ξεκινάει κάπου πίσω στο 2004 ή 2005. Είναι ένα μέρος της κυκλοφορίας Yin and Yang που έκανα με τον Jah Wobble (τον αρχικό μπασίστα των PiL). Μου αρέσει να περιγράφω το Search σαν το checksum (μια μέθοδος διόρθωσης και ελέγχου) αυτής της δουλειάς. Επίσης, ολοκληρώνει το δεύτερο δίσκο των PiL, Metal Box.
Έτσι, όπως και στο Metal Box, το Search4AbsoluteZero έγινε σε μία λήψη, χωρίς πολύ σκέψη. Δεν μαζευτήκαμε για πρόβες. Όχι. Μπήκαμε στο στούντιο και το κάναμε. Το Search ηχογραφήθηκε live. Σύνθεση σε πραγματικό χρόνο. Αυτός είναι ο τρόπος που κάνω εγώ τα πράγματα. Αυτή είναι η προσέγγισή μου. Μπαίνω σε ένα στούντιο και η μουσική απλά βγαίνει από μέσα μου. Δεν πιστεύω στο να κάνεις πολλές λήψεις για πολλούς λόγους, ανάμεσα στους οποίους και το ότι συνήθως τα καλύτερα δημιουργούνται με την πρώτη. Τουλάχιστον, εγώ αυτό πιστεύω. Τότε είναι που δίνεις στον εαυτό σου χώρο να δημιουργήσει απίστευτα πράγματα μέσα στο στούντιο.
Έτσι βασικά ηχογραφήθηκαν τα τραγούδια στο Search. Αλλά η κυκλοφορία αυτή δεν αποτελείται μόνο από μελωδίες. Υπάρχουν τραγούδια στο Search, αλλά υπάρχουν και άλλα πράγματα.
Η κυκλοφορία περιλαμβάνει εννέα τραγούδια, τρία βίντεο από τις τρισδιάστατες καλλιτεχνικές δημιουργίες μου και μια συνέντευξη που έδωσα στον Tony Dale πέρυσι. Ξέρεις τον Tony; Μήπως ξέρεις το Fodderstompf των PiL; Λοιπόν, ο Tony είναι ο “long haired hippie roadie” που αναφέρεται σε αυτό το κομμάτι.
Όργανα που χρησιμοποιήθηκαν στο ομώνυμο τραγούδι.
Μια κιθάρα, drums και ένα ηλεκτρικό πιάνο χρησιμοποιήθηκαν στο κομμάτι Search4AbsoluteZero. Αυτά. Συνήθως χρησιμοποιώ λίγα όργανα όταν συνθέτω και ηχογραφώ τραγούδια. Πάντα αυτό έκανα.
Ξέρεις το The Slab από το δίσκο Commercial Zone; Μερικοί νομίζουν ότι χρησιμοποίησα ολόκληρη ορχήστρα στην ηχογράφηση. Λάθος! Το The Slab ηχογραφήθηηκε με ένα synth και μια ακουστική κιθάρα.
Διάθεση της μουσικής από τον καλλιτέχνη.
Αντίθετα από το Yin and Yang, το οποίο είναι διαθέσιμο σε διάφορα μέρη, το
Search μπορείτε να το αποκτήσετε μόνο μέσω εμού. Και δεν κυκλοφορώ δίσκους σαν το Search πολύ συχνά.
Η τελευταία κυκλοφορία μου υπό το όνομά μου ήταν το Killer in the Crowd, πριν από μια δεκαετία περίπου. Δεν είναι ότι δεν μου αρέσει η παραγωγή. Δεν είναι ότι δεν μου αρέσει η ηχογράφηση. Δεν είναι ότι δεν μου αρέσει η διαδικασία της δημιουργίας. Μου αρέσουν. Συνέχεια σκέφτομαι νέα πράγματα.
ΑΛΛΑ, έχω πολύ υψηλά στάνταρτ. Δεν θα κυκλοφορήσω κάτι, απλά για να κυκλοφορήσω κάτι. Πρέπει να είμαι 100% ικανοποιημένος από αυτό. Γιατί να ασχοληθώ σε άλλη περίπτωση; Και είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα του Search. Από τις αντιδράσεις μέχρι τώρα, και άλλοι άνθρωποι είναι πολύ ευχαριστημένοι. Είναι πραγματικά κάτι ιδιαίτερο. Λέω στους ανθρώπους ότι αν έστω τους άρεσε κάτι που έκανα στο παρελθόν, θα λατρέψουν το Search. Αυτοί που το άκουσαν λένε το ίδιο. Και είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτό!
Διάθεση του Search4AbsoluteZero μέσω "Digital Skateboard Process" ή "Ya Can't be an Independent musician, if you ain't independent!"
Δεν κάνω συμφωνίες με δισκογραφικές!
Στους νέους καλλιτέχνες που έρχονται ενθουσιασμένοι και μου λένε «Keith! Keith! Μάντεψε! Μόλις υπέγραψα συμβόλαιο με δισκογραφική» απαντάω «Α, ναι; Τα συλλυπητήρια μου!»
Ξεχάστε το. Δεν υπάρχει ανάγκη για συμβόλαια με δισκογραφικές σήμερα. Όταν άνθρωποι των εταιρειών μπλέκουν στη δουλειά μου, τα πράγματα έχουν πάρει το λάθος δρόμο. Λέω, κάντο μόνος σου. Με αυτόν τον τρόπο αν κάτι πάει λάθος, έχω μόνο τον εαυτό μου να ευχαριστήσω!
Η μέθοδος διάθεσης digital είναι παρόμοια με την ανεξάρτητη διαδικασία που χρησιμοποιούσα στη δεκαετία του '80, όταν κυκλοφόρησα το Commercial Zone, το οποίο ήταν πάνω σε ένα πραγματικό skateboard!
Πολύ απλά σημαίνει ότι: αφού δημιουργείς τη μουσική, ηχογραφείς και κάνεις την παραγωγή μόνος σου, λογικό και επόμενο να την διαθέτεις μόνος σου. Εάν θες να λέγεσαι ανεξάρτητος, πρέπει να είσαι ανεξάρτητος σε όλα τα επίπεδα, σωστά;
Εάν δώσεις τον έλεγχο της δουλειάς σου σε μια εταιρεία, πως γίνεται να είσαι ανεξάρτητος; Δεν είσαι! Δεν μπορείς να είσαι! Πίστεψέ με, ασχολούμαι με αυτό από τη δεκαετία του 1970. Δυστυχώς, έχω πάρει μερικά δύσκολα μαθήματα από την πλευρά των δισκογραφικών. Μάθημα νούμερο 1: κάντο μόνος σου!
Αυτό που κάνω τώρα, το 2013, είναι αυτό που έκανα το 1983-1984 με το Commercial Zone. Κυκλοφόρησα τη δουλειά μου μόνος μου.
Τότε, η φυσική παραγωγή των δίσκων γινόταν από έναν τύπο που ήξερα στη Νέα Υόρκη. Όταν οι δίσκοι ήταν έτοιμοι, πήγαινα στο εργοστάσιο παραγωγής με ένα skateboard με κόκκινες ρόδες. Έπαιρνα τις συσκευασίες με τους δίσκους μου και τους διάνεμα στους ανθρώπους που τους ήθελαν.
Είναι το ίδιο πράγμα με το Search4AbsoluteZero. Δεν παρέδωσα τη δουλειά μου σε κάποια εταιρεία. Θα διανείμω το Search από μόνος μου.
Αυτοί που θέλουν αυτή την κυκλοφορία, μπορούν να την έχουν μόνο μέσα από εμένα. Καμία δισκογραφική δεν έχει εμπλακεί. Πας στο website μου και το παραγγέλνεις. Μετά στο παραδίδω εγώ, προσωπικά, μέσω του ψηφιακού μου skateboard! Απλό, έτσι;
Τα "μη-απομνημονεύματα" μου!
Δουλεύω πάνω στην μη-αυτοβιογραφία μου που ονομάζεται 'This is Not an Autobiography: The Diary of a Non-Punk Rocker.'
Γιατί αποφάσισα να το κάνω αυτό τώρα;
Λοιπόν, πολλές ανοησίες έχουν ειπωθεί και γραφτεί για μένα. Επίσης, υπάρχουν πολλά βιβλία και ταινίες που υποτίθεται ότι εξιστορούν τη μουσική σκηνή του Λονδίνου της δεκαετίας του ’70, τα περισσότερα από ανθρώπους που ήταν από ελάχιστα έως καθόλου αναμειγμένοι σε αυτή. Όπως και να ΄χει, τα περισσότερα είναι λάθος!
Έτσι, τα μη-απομνημονεύματά μου, μου δίνουν μια ευκαιρία να διορθώσω την καταγραφή αν θες. Αναφέρομαι σε πράγματα όπως η γέννηση των The Clash και των PiL. Το πώς είναι να είσαι μέσα στη φάση μιας συγκεκριμένης περιόδου για την οποία άνθρωποι από όλες τις ηλικίες ενδιαφέρονται, ακόμα και κάποιοι που έχουν γεννηθεί δεκαετίες μετά!
Επίσης, γράφω για τις εμπειρίες μου στην Αμερική. Για παράδειγμα το Ritz Riot show το 1981 στη Νέα Υόρκη. Πως σχεδιάστηκε αυτή η συναυλία, τι έπρεπε να είχε γίνει και τελικά τι έγινε εκείνο το βράδυ.
Η συναυλία των PiL στο Ritz είχε σκοπό να γίνει το πρώτο ζωντανό interactive video event των εποχών. Ήταν αρκετά επαναστατικό για την εποχή. Σκέψου ότι αυτή η συναυλία έγινε πριν ακόμα λειτουργήσει το MTV. Δυστυχώς το κοινό απαιτούσε μια παραδοσιακή συναυλία. Εάν είχαν καταλάβει το σχέδιό μας, θα ήταν κάτι πραγματικά ιδιαίτερο. Και για αυτό το γεγονός, πολλοί το έχουν αναφέρει και το έχουν αναφέρει λανθασμένα! Έτσι, εδώ για πρώτη φορά, θα αναφερθώ με λεπτομέρειες για τη συναυλία αυτή, όσον αφορά το σχεδιασμό, τι υποτίθεται ότι θα κάναμε, την αναμενόμενη εμπλοκή του κοινού και τι πραγματικά συνέβη!
Θα ανακοινώσω μια προεπισκόπηση του βιβλίου και την τελική του έκδοση στην ιστοσελίδα μου. Και, όπως φαντάζεσαι, όπως δεν υπογράφω συμβόλαια με δισκογραφικές, έτσι δεν υπογράφω συμβόλαια και με εκδοτικούς οίκους! Ναι, θα είναι εκδομένο αποκλειστικά από εμένα, όταν ολοκληρωθεί.
Η ψηφιακή κυκλοφορία του Keith Levene, Search4AbsoluteZero, είναι αποκλιστικά διαθέσιμη από την ιστοσελίδα του www.keithlevene.com ή www.murderglobal.com.
Ακολουθήστε τον Keith στο twitter @missingchannel και στο facebook στο keithlevene.5@facebook.com
Αποκλειστικά για το MIX GRILL
Πρόλογος: Ο Keith Levene είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη διάφορων πρωτοπόρων συγκροτημάτων όπως οι The Clash, The Flowers of Romance, και PiL.
Αν και είναι αυτοδίδακτος παίκτης πολλών μουσικών οργάνων, ο Levene είναι περισσότερο γνωστός ως κιθαρίστας. Έχει συνεργαστεί με πολλούς καλλιτέχνες σαν μουσικός, συνθέτης και στιχουργός καθώς και σαν παραγωγός, όπως Sid Vicious, Flea, Hillel Slovak, Ken Lockie, Vivien Goldman, Glen Matlock, Dub Gabriel, Mark Stewart, Jah Wobble, Jim Walker, Martin Atkins, Bob Forrest, Julie Campbell, Dub Syndicate, Singers and Players, Creation Rebel, the Philistines, the Mavericks, Pigface, Carpetface, και Necessary Intergalactic Cooperation.
Ο Levene είναι υπεύθυνος για πολλές πρωτοπόρες μελωδίες, ξεκινώντας από την ηλικία των 19 όταν έγραψε και έπαιξε το θρυλικό riff του "The Public Image" των PiL σε μια μεταλλική Veleno κιθάρα (αργότερα η κιθάρα πήρε το παρατσούκλι "the Leveno" λόγω του ονόματός του), ένα riff που ενέπνευσε πολλούς κιθαρίστες που ακολούθησαν τα βήματά του. Επίσης, έχει ασχοληθεί με τη βιομηχανία των υπολογιστών, έχει παρουσιάσει τρισδιάστατα έργα τέχνης και έχει γράψει μουσική για ταινίες.
H ηχογράφηση του Search4AbsoluteZero.
Κατ’ αρχάς, το Search αντιπροσωπεύει περίπου 8 χρόνια από τη δουλειά μου. Ξεκινάει κάπου πίσω στο 2004 ή 2005. Είναι ένα μέρος της κυκλοφορίας Yin and Yang που έκανα με τον Jah Wobble (τον αρχικό μπασίστα των PiL). Μου αρέσει να περιγράφω το Search σαν το checksum (μια μέθοδος διόρθωσης και ελέγχου) αυτής της δουλειάς. Επίσης, ολοκληρώνει το δεύτερο δίσκο των PiL, Metal Box.
Έτσι, όπως και στο Metal Box, το Search4AbsoluteZero έγινε σε μία λήψη, χωρίς πολύ σκέψη. Δεν μαζευτήκαμε για πρόβες. Όχι. Μπήκαμε στο στούντιο και το κάναμε. Το Search ηχογραφήθηκε live. Σύνθεση σε πραγματικό χρόνο. Αυτός είναι ο τρόπος που κάνω εγώ τα πράγματα. Αυτή είναι η προσέγγισή μου. Μπαίνω σε ένα στούντιο και η μουσική απλά βγαίνει από μέσα μου. Δεν πιστεύω στο να κάνεις πολλές λήψεις για πολλούς λόγους, ανάμεσα στους οποίους και το ότι συνήθως τα καλύτερα δημιουργούνται με την πρώτη. Τουλάχιστον, εγώ αυτό πιστεύω. Τότε είναι που δίνεις στον εαυτό σου χώρο να δημιουργήσει απίστευτα πράγματα μέσα στο στούντιο.
Έτσι βασικά ηχογραφήθηκαν τα τραγούδια στο Search. Αλλά η κυκλοφορία αυτή δεν αποτελείται μόνο από μελωδίες. Υπάρχουν τραγούδια στο Search, αλλά υπάρχουν και άλλα πράγματα.
Η κυκλοφορία περιλαμβάνει εννέα τραγούδια, τρία βίντεο από τις τρισδιάστατες καλλιτεχνικές δημιουργίες μου και μια συνέντευξη που έδωσα στον Tony Dale πέρυσι. Ξέρεις τον Tony; Μήπως ξέρεις το Fodderstompf των PiL; Λοιπόν, ο Tony είναι ο “long haired hippie roadie” που αναφέρεται σε αυτό το κομμάτι.
Όργανα που χρησιμοποιήθηκαν στο ομώνυμο τραγούδι.
Μια κιθάρα, drums και ένα ηλεκτρικό πιάνο χρησιμοποιήθηκαν στο κομμάτι Search4AbsoluteZero. Αυτά. Συνήθως χρησιμοποιώ λίγα όργανα όταν συνθέτω και ηχογραφώ τραγούδια. Πάντα αυτό έκανα.
Ξέρεις το The Slab από το δίσκο Commercial Zone; Μερικοί νομίζουν ότι χρησιμοποίησα ολόκληρη ορχήστρα στην ηχογράφηση. Λάθος! Το The Slab ηχογραφήθηηκε με ένα synth και μια ακουστική κιθάρα.
Διάθεση της μουσικής από τον καλλιτέχνη.
Αντίθετα από το Yin and Yang, το οποίο είναι διαθέσιμο σε διάφορα μέρη, το
Search μπορείτε να το αποκτήσετε μόνο μέσω εμού. Και δεν κυκλοφορώ δίσκους σαν το Search πολύ συχνά.
Η τελευταία κυκλοφορία μου υπό το όνομά μου ήταν το Killer in the Crowd, πριν από μια δεκαετία περίπου. Δεν είναι ότι δεν μου αρέσει η παραγωγή. Δεν είναι ότι δεν μου αρέσει η ηχογράφηση. Δεν είναι ότι δεν μου αρέσει η διαδικασία της δημιουργίας. Μου αρέσουν. Συνέχεια σκέφτομαι νέα πράγματα.
ΑΛΛΑ, έχω πολύ υψηλά στάνταρτ. Δεν θα κυκλοφορήσω κάτι, απλά για να κυκλοφορήσω κάτι. Πρέπει να είμαι 100% ικανοποιημένος από αυτό. Γιατί να ασχοληθώ σε άλλη περίπτωση; Και είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα του Search. Από τις αντιδράσεις μέχρι τώρα, και άλλοι άνθρωποι είναι πολύ ευχαριστημένοι. Είναι πραγματικά κάτι ιδιαίτερο. Λέω στους ανθρώπους ότι αν έστω τους άρεσε κάτι που έκανα στο παρελθόν, θα λατρέψουν το Search. Αυτοί που το άκουσαν λένε το ίδιο. Και είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτό!
Διάθεση του Search4AbsoluteZero μέσω "Digital Skateboard Process" ή "Ya Can't be an Independent musician, if you ain't independent!"
Δεν κάνω συμφωνίες με δισκογραφικές!
Στους νέους καλλιτέχνες που έρχονται ενθουσιασμένοι και μου λένε «Keith! Keith! Μάντεψε! Μόλις υπέγραψα συμβόλαιο με δισκογραφική» απαντάω «Α, ναι; Τα συλλυπητήρια μου!»
Ξεχάστε το. Δεν υπάρχει ανάγκη για συμβόλαια με δισκογραφικές σήμερα. Όταν άνθρωποι των εταιρειών μπλέκουν στη δουλειά μου, τα πράγματα έχουν πάρει το λάθος δρόμο. Λέω, κάντο μόνος σου. Με αυτόν τον τρόπο αν κάτι πάει λάθος, έχω μόνο τον εαυτό μου να ευχαριστήσω!
Η μέθοδος διάθεσης digital είναι παρόμοια με την ανεξάρτητη διαδικασία που χρησιμοποιούσα στη δεκαετία του '80, όταν κυκλοφόρησα το Commercial Zone, το οποίο ήταν πάνω σε ένα πραγματικό skateboard!
Πολύ απλά σημαίνει ότι: αφού δημιουργείς τη μουσική, ηχογραφείς και κάνεις την παραγωγή μόνος σου, λογικό και επόμενο να την διαθέτεις μόνος σου. Εάν θες να λέγεσαι ανεξάρτητος, πρέπει να είσαι ανεξάρτητος σε όλα τα επίπεδα, σωστά;
Εάν δώσεις τον έλεγχο της δουλειάς σου σε μια εταιρεία, πως γίνεται να είσαι ανεξάρτητος; Δεν είσαι! Δεν μπορείς να είσαι! Πίστεψέ με, ασχολούμαι με αυτό από τη δεκαετία του 1970. Δυστυχώς, έχω πάρει μερικά δύσκολα μαθήματα από την πλευρά των δισκογραφικών. Μάθημα νούμερο 1: κάντο μόνος σου!
Αυτό που κάνω τώρα, το 2013, είναι αυτό που έκανα το 1983-1984 με το Commercial Zone. Κυκλοφόρησα τη δουλειά μου μόνος μου.
Τότε, η φυσική παραγωγή των δίσκων γινόταν από έναν τύπο που ήξερα στη Νέα Υόρκη. Όταν οι δίσκοι ήταν έτοιμοι, πήγαινα στο εργοστάσιο παραγωγής με ένα skateboard με κόκκινες ρόδες. Έπαιρνα τις συσκευασίες με τους δίσκους μου και τους διάνεμα στους ανθρώπους που τους ήθελαν.
Είναι το ίδιο πράγμα με το Search4AbsoluteZero. Δεν παρέδωσα τη δουλειά μου σε κάποια εταιρεία. Θα διανείμω το Search από μόνος μου.
Αυτοί που θέλουν αυτή την κυκλοφορία, μπορούν να την έχουν μόνο μέσα από εμένα. Καμία δισκογραφική δεν έχει εμπλακεί. Πας στο website μου και το παραγγέλνεις. Μετά στο παραδίδω εγώ, προσωπικά, μέσω του ψηφιακού μου skateboard! Απλό, έτσι;
Τα "μη-απομνημονεύματα" μου!
Δουλεύω πάνω στην μη-αυτοβιογραφία μου που ονομάζεται 'This is Not an Autobiography: The Diary of a Non-Punk Rocker.'
Γιατί αποφάσισα να το κάνω αυτό τώρα;
Λοιπόν, πολλές ανοησίες έχουν ειπωθεί και γραφτεί για μένα. Επίσης, υπάρχουν πολλά βιβλία και ταινίες που υποτίθεται ότι εξιστορούν τη μουσική σκηνή του Λονδίνου της δεκαετίας του ’70, τα περισσότερα από ανθρώπους που ήταν από ελάχιστα έως καθόλου αναμειγμένοι σε αυτή. Όπως και να ΄χει, τα περισσότερα είναι λάθος!
Έτσι, τα μη-απομνημονεύματά μου, μου δίνουν μια ευκαιρία να διορθώσω την καταγραφή αν θες. Αναφέρομαι σε πράγματα όπως η γέννηση των The Clash και των PiL. Το πώς είναι να είσαι μέσα στη φάση μιας συγκεκριμένης περιόδου για την οποία άνθρωποι από όλες τις ηλικίες ενδιαφέρονται, ακόμα και κάποιοι που έχουν γεννηθεί δεκαετίες μετά!
Επίσης, γράφω για τις εμπειρίες μου στην Αμερική. Για παράδειγμα το Ritz Riot show το 1981 στη Νέα Υόρκη. Πως σχεδιάστηκε αυτή η συναυλία, τι έπρεπε να είχε γίνει και τελικά τι έγινε εκείνο το βράδυ.
Η συναυλία των PiL στο Ritz είχε σκοπό να γίνει το πρώτο ζωντανό interactive video event των εποχών. Ήταν αρκετά επαναστατικό για την εποχή. Σκέψου ότι αυτή η συναυλία έγινε πριν ακόμα λειτουργήσει το MTV. Δυστυχώς το κοινό απαιτούσε μια παραδοσιακή συναυλία. Εάν είχαν καταλάβει το σχέδιό μας, θα ήταν κάτι πραγματικά ιδιαίτερο. Και για αυτό το γεγονός, πολλοί το έχουν αναφέρει και το έχουν αναφέρει λανθασμένα! Έτσι, εδώ για πρώτη φορά, θα αναφερθώ με λεπτομέρειες για τη συναυλία αυτή, όσον αφορά το σχεδιασμό, τι υποτίθεται ότι θα κάναμε, την αναμενόμενη εμπλοκή του κοινού και τι πραγματικά συνέβη!
Θα ανακοινώσω μια προεπισκόπηση του βιβλίου και την τελική του έκδοση στην ιστοσελίδα μου. Και, όπως φαντάζεσαι, όπως δεν υπογράφω συμβόλαια με δισκογραφικές, έτσι δεν υπογράφω συμβόλαια και με εκδοτικούς οίκους! Ναι, θα είναι εκδομένο αποκλειστικά από εμένα, όταν ολοκληρωθεί.
Η ψηφιακή κυκλοφορία του Keith Levene, Search4AbsoluteZero, είναι αποκλιστικά διαθέσιμη από την ιστοσελίδα του www.keithlevene.com ή www.murderglobal.com.
Ακολουθήστε τον Keith στο twitter @missingchannel και στο facebook στο keithlevene.5@facebook.com