Κι όμως τα κατάφεραν!!!
Το outsider (Rage Against The Machine) νίκησε την υπερομάδα του X Factor (φέτος με την μορφή του Joe McElderry) για την αίγλη του Χριστουγεννιάτικου No 1 στο Βρετανικό chart των singles.
Και τα κατάφεραν μέσω της καμπάνιας Rage Against The Machine For Christmas No.1, που οργάνωσε, αποκλειστικά μέσω facebook, ο Jon και η Tracy Morter και που προέτρεπε τους Βρετανούς να κάνουν τους Rage against the Machine νούμερο Ένα, ώστε να μην είναι για άλλη μία χρονιά πρώτο ένα τραγούδι του X Factor.
«Απλά είναι μία απόδειξη πως αν χρησιμοποιήσεις την κοινωνική δικτύωση σωστά, μπορείς να τα καταφέρεις» δήλωσε ο Morter μετά την αναπάντεχη επιτυχία.
Με 50,000 περισσότερες πωλήσεις το 'Killing In The Name' – τραγούδι των Rage από το 1992 – ξεπέρασε την διασκευή του κομματιού της Miley Cyrus 'The Climb' από τον McElderry, που κυκλοφόρησε μάλιστα από την εταιρεία του Simon Cowell, του superstar κριτή των X Factor και American Idol, καταφέρνοντας παράλληλα να είναι το πρώτο τραγούδι με πωλήσεις αποκλειστικά μέσω download που πάει στο No 1 του Βρετανικού chart, αλλά και το κομμάτι με τα περισσότερα «κατεβάσματα» σε μία εβδομάδα.
Μιλώντας στο Radio 1 του BBC, ο τραγουδιστής των Rage against the Machine Zack De La Rocha είπε: «… είμαστε εκστασιασμένοι και ενθουσιασμένοι που το τραγούδι πήγε στο No 1 και θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους συμμετείχαν σε αυτή την εκπληκτική, οργανική λαϊκή καμπάνια. Είναι η πιο αυθόρμητη ενέργεια που έκανε η Βρετανική νεολαία για να γκρεμίσει το αποστειρωμένο ποπ μονοπώλιο. Όταν οι νέοι άνθρωποι αποφασίσουν να δράσουν, μπορούν να κάνουν αυτό που φαίνεται αδύνατο, δυνατό.»
Αντίθετα ο Simon Cowell, αν και απογοητευμένος από το αποτέλεσμα, δήλωσε εντυπωσιασμένος από την οργάνωση της καμπάνιας, χωρίς χρηματοδότηση και βρώμικα παιχνίδια, και… πρόσφερε δουλειά στον Jon Morter και την γυναίκα του στην δισκογραφική του εταιρεία.
Τα έσοδα από τις πωλήσεις του 'Killing In The Name' θα δοθούν στην φιλανθρωπική οργάνωση για τους άστεγους Shelter και παράλληλα οι Rage against the Machine θα δώσουν μέσα στο 2010, όπως έχουν υποσχεθεί, μία δωρεάν συναυλία για να ευχαριστήσουν τον κόσμο που τους υποστήριξε.
Χαρακτηριστικό της μεγάλης επιτυχίας των Rage είναι και η είδηση ότι η νίκη τους κόστισε στην βιομηχανία στοιχημάτων πάνω από 1 εκατομμύριο λίρες αφού οι πιθανότητες που έδιναν στο τραγούδι για να κερδίσει ήταν 150/1!
Απολαύστε λοιπόν το χαρούμενο και εορταστικό Χριστουγεννιάτικο Νο1 της Μεγάλης Βρετανίας.
Rage Against The Machine - Killing in the name