Τελικά πόσο "πιστό" είναι το κοινό της Apple; Μάλλον όχι και τόσο, όσον αφορά τη μουσική υπηρεσία της, το Apple Music.
Στις αρχές του μήνα η Apple περηφανευόταν για τα 11 εκατομμύρια συνδρομητές στην μουσική της υπηρεσία όμως έρευνα της εταιρείας MusicWatch έρχεται να μας μιλήσει για μια διαφορετική πραγματικότητα. Το 48% των ατόμων που δοκίμασαν δωρεάν την υπηρεσία δε τη χρησιμοποιούν πλέον και το 61% αυτών άλλαξαν τις ρυθμίσεις του λογαριασμού τους για να σιγουρευτούν πως δε θα υπάρχει αυτόματη ανανέωση της συνδρομής τους.
Εκείνοι που συνέχισαν να χρησιμοποιούν το Apple Music δεν είναι και τόσο σίγουροι για την συνέχιση της συνδρομής τους, αφού μόνο το 64% φαίνεται ν' απάντησε θετικά σ' αυτή την ερώτηση.
Το 28% των συνδρομητών, το παίζουν σε διπλό ταμπλό κι αποτελούν παράλληλα συνδρομητές και στο Spotify Premium, πριν πάρουν την οριστική απόφαση να διακόψουν μία από τις δύο υπηρεσίες.
Δε φαίνεται προς το παρόν πως η Apple καταφέρνει να κερδίσει έδαφος έναντι του Spotify, όπως στόχευε.
Σε ακόμη πιο πρόσφατη έρευνα από το Jackdaw φαίνεται πως το 67% των υπαρχόντων συνδρομητών της Apple Music είναι άτομα άνω των 35. Το παράδοξο είναι πως οι "άνω των 35" δοκιμάζουν την τρίμηνη δωρεάν συνδρομή δυσκολότερα απ' ότι οι νεότερες ηλικίες.
Τώρα, το 40% των ατόμων που δε μπήκαν καν στον κόπο να δοκιμάσουν την υπηρεσία ισχυρίστηκαν πως ήδη χρησιμοποιούσαν κάποια άλλη αντίστοιχη ενώ περισσότεροι από τους μισούς που ακύρωσαν τη συνδρομή τους δικαιολογήθηκαν λέγοντας πως προτιμούσαν καλύτερα τις άλλες υπηρεσίες.
Η Apple δεν έχει δώσει επίσημα στοιχεία στο φως, αλλά υπολογίζεται πως από τα περίπου 15 εκατομμύρια χρήστες της δοκιμαστικής περιόδου η εταιρεία υπολόγιζε να συνεχίσουν περίπου οι μισοί και τελικά να παραμείνουν τα 3-4 εκατομμύρια, αμελητέο νούμερο αν το βάλουμε δίπλα στα 20 εκατομμύρια συνδρομητες του Spotify.
Κι εδώ για άλλη μια φορά επιβεβαιώνονται οι απλοί κανόνες του Marketing που όσο κι αν τους κατέχει η Apple, φαίνεται να κλείνει τα μάτια της μπροστά τους. Σημασία έχει να μπαίνεις σε μια αγορά πρώτος. Άλλωστε το ίδιο δεν έγινε στο παρελθόν και με το Apple Maps vs Google Maps;
Πάντα βέβαια σ' αυτές τις περιπτώσεις, υπάρχει κι εκείνο το παρθένο κομμάτι της πίτας που δεν ασχολείται καθόλου με το σπόρ... Κάποιοι αρνούνται ακόμα να μπουν στον κόπο του free trial και παράλληλα αδιαφορούν τόσο για το Spotify όσο και για τις άλλες μουσικές υπηρεσίες.
Θα κριθεί η μάχη στους αναποφάσιστους;
Στις αρχές του μήνα η Apple περηφανευόταν για τα 11 εκατομμύρια συνδρομητές στην μουσική της υπηρεσία όμως έρευνα της εταιρείας MusicWatch έρχεται να μας μιλήσει για μια διαφορετική πραγματικότητα. Το 48% των ατόμων που δοκίμασαν δωρεάν την υπηρεσία δε τη χρησιμοποιούν πλέον και το 61% αυτών άλλαξαν τις ρυθμίσεις του λογαριασμού τους για να σιγουρευτούν πως δε θα υπάρχει αυτόματη ανανέωση της συνδρομής τους.
Εκείνοι που συνέχισαν να χρησιμοποιούν το Apple Music δεν είναι και τόσο σίγουροι για την συνέχιση της συνδρομής τους, αφού μόνο το 64% φαίνεται ν' απάντησε θετικά σ' αυτή την ερώτηση.
Το 28% των συνδρομητών, το παίζουν σε διπλό ταμπλό κι αποτελούν παράλληλα συνδρομητές και στο Spotify Premium, πριν πάρουν την οριστική απόφαση να διακόψουν μία από τις δύο υπηρεσίες.
Δε φαίνεται προς το παρόν πως η Apple καταφέρνει να κερδίσει έδαφος έναντι του Spotify, όπως στόχευε.
Σε ακόμη πιο πρόσφατη έρευνα από το Jackdaw φαίνεται πως το 67% των υπαρχόντων συνδρομητών της Apple Music είναι άτομα άνω των 35. Το παράδοξο είναι πως οι "άνω των 35" δοκιμάζουν την τρίμηνη δωρεάν συνδρομή δυσκολότερα απ' ότι οι νεότερες ηλικίες.
Τώρα, το 40% των ατόμων που δε μπήκαν καν στον κόπο να δοκιμάσουν την υπηρεσία ισχυρίστηκαν πως ήδη χρησιμοποιούσαν κάποια άλλη αντίστοιχη ενώ περισσότεροι από τους μισούς που ακύρωσαν τη συνδρομή τους δικαιολογήθηκαν λέγοντας πως προτιμούσαν καλύτερα τις άλλες υπηρεσίες.
Η Apple δεν έχει δώσει επίσημα στοιχεία στο φως, αλλά υπολογίζεται πως από τα περίπου 15 εκατομμύρια χρήστες της δοκιμαστικής περιόδου η εταιρεία υπολόγιζε να συνεχίσουν περίπου οι μισοί και τελικά να παραμείνουν τα 3-4 εκατομμύρια, αμελητέο νούμερο αν το βάλουμε δίπλα στα 20 εκατομμύρια συνδρομητες του Spotify.
Κι εδώ για άλλη μια φορά επιβεβαιώνονται οι απλοί κανόνες του Marketing που όσο κι αν τους κατέχει η Apple, φαίνεται να κλείνει τα μάτια της μπροστά τους. Σημασία έχει να μπαίνεις σε μια αγορά πρώτος. Άλλωστε το ίδιο δεν έγινε στο παρελθόν και με το Apple Maps vs Google Maps;
Πάντα βέβαια σ' αυτές τις περιπτώσεις, υπάρχει κι εκείνο το παρθένο κομμάτι της πίτας που δεν ασχολείται καθόλου με το σπόρ... Κάποιοι αρνούνται ακόμα να μπουν στον κόπο του free trial και παράλληλα αδιαφορούν τόσο για το Spotify όσο και για τις άλλες μουσικές υπηρεσίες.
Θα κριθεί η μάχη στους αναποφάσιστους;