Manifest

Live συναυλίες και Κρίση: Manifest

Συνεχίζουμε το Αφιέρωμα μας για τρίτη μέρα με όλα όσα ενδιαφέροντα μας είπε ο Ανδρέας Μητρέλης της Manifest.
Διαβάστηκε φορες
Συνεχίζουμε το Αφιέρωμα μας "Live συναυλίες και η Οικονομική Κρίση" για τρίτη μέρα με όλα όσα ενδιαφέροντα μας είπε ο Ανδρέας Μητρέλης της Manifest:

    * Συναυλίες και κρίση. Ο κόσμος σίγουρα έχει επηρεαστεί από την οικονομική κρίση  στα καθημερινά του έξοδα. Εσείς  έχετε προσαρμόσει τους στόχους  σας σε αυτή τη νέα κατάσταση ή  δεν υπάρχει κάποια διαφοροποίηση  στον προγραμματισμό σας;

Σίγουρα θα υπάρξει διαφοροποίηση, θα προσπαθούμε να μειώνουμε τα έξοδα της παράγωγης και σίγουρα θα υπάρχουν διαπραγματεύσεις για το ενοίκιο του χώρου αλλά και με τους καλλιτέχνες αφού και αυτοί πρέπει να προσαρμοστούν στη νέα κατάσταση που επέβαλλε  η οικονομική κρίση.

    * Πιστεύεις ότι θα μειωθούν οι συναυλίες του Καλοκαιριού από εδώ και στο εξής; Ή μήπως θα προτιμώνται πιο μικρά ονόματα με χαμηλότερες οικονομικές απαιτήσεις;

Όχι δεν το πιστεύω αυτό απλά θα είναι πιο προσεκτικοί οι διοργανωτές στα ονόματα που θα φέρνουν.

  Οι συναυλίες θα απευθύνονται σε μεγαλύτερο κοινό όπως u2 ,Metallica, Aerosmith, cranberries. Σίγουρα δηλαδή ονόματα και όχι συγκροτήματα της μια επιτυχίας η του ενός άλμπουμ. Τα  μικρά ονόματα θα συνεχίσουν σε μικρούς χώρους.

    * Θα αντέξουν τα μεγάλα Festivals ή θα "μικρύνουν", έχοντας λιγότερα ονόματα στο line-up τους;

  Θα αντέξουν αλλά με ονόματα όπως james, massive attack, faithless, Moby placebo. Δεν θα ρισκάρουν οι διοργανωτές να φέρουν για παράδειγμα τους arcade fire ή τους Radiohead

    * Οι μουσικοί "χάνουν" κάποια χρήματα, λόγω της πειρατείας της μουσικής και καταφεύγουν σε περισσότερες ζωντανές εμφανίσεις για να καλύψουν τα έξοδα τους και βέβαια να αποκομίσουν περισσότερα κέρδη. Πιστεύεις ότι θα προσαρμόσουν τις απολαβές τους σύμφωνα με τη νέα κατάσταση, που επιβάλλει η οικονομική κρίση ή όχι;

Τα  μεγάλα ονόματα δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα, θα την πληρώσουν τα μικρά συγκροτήματα που έτσι και αλλιώς από τις συναυλίες τους βγάζουν λίγα χρήματα.

Αλλά είναι κι αυτοί που είναι ρομαντικοί και το κάνουν για το Rock n roll, την φάση, την περιοδεία, το ταξίδι, την εμπειρία.

    * Υπάρχει αλλαγή συμπεριφοράς των χορηγών συναυλιών  και ιδίως του Δημοσίου (κρατική  επιχορήγηση για παράδειγμα);

Κρατική επιχορήγηση? Πάνε αυτά τελειώσανε, όπως και οι χορηγίες. Πρέπει να έχεις κάτι πολύ καλό για να μπει κάποιος χορηγός. 

    * Πιστεύεις ότι το κλείσιμο μιας συναυλίας μεγάλου  ονόματος πολλούς μήνες πριν και  η προπώληση εισιτηρίων μεγάλο χρονικό  διάστημα πριν τη συναυλία θα βοηθούσε την κατάσταση;

Έτσι θα έπρεπε να είναι εδώ και χρόνια.

Ο έλληνας δεν έχει την νοοτροπία του άγγλου ή του γερμανού ακόμα και του ιταλού που κάνουν τις συναυλίες sold out ένα χρόνο πριν.

Κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει εισιτήριο ούτε για δείγμα για τους u2 αυτή την στιγμή.

    * Πώς βλέπεις  να αντιμετωπίζουν τα νέα δεδομένα αντίστοιχες Εταιρείες στο εξωτερικό;

Συνεχίζουν κανονικά την δουλεία τους χωρίς πρόβλημα. Η Ελλάδα θα στιγματιστεί και θα υπάρχει φόβος αν θα πληρωθεί ο καλλιτέχνης η όχι.

    * Λόγω των  μεγαλύτερων εξόδων (μεταφορικά κλπ) που έχει μια συναυλία γνωστού ονόματος στην Ελλάδα, συγκριτικά με μια Κέντρο Ευρωπαϊκή χώρα, πιστεύεις ότι θα βοηθούσε μια συνεργασία μεταξύ Εταιρειών διοργάνωσης συναυλιών των γειτονικών μας χωρών (Ιταλία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Τουρκία), ώστε κάθε εμφάνιση μεγάλου ονόματος να γινόταν ως "πακέτο" σε όλες αυτές τις χώρες ή μήπως ήδη γίνεται αυτό;

Αυτό  πιστεύω πως γίνεται ήδη εδώ και μερικά χρόνια και είναι καλό. Όπως για παράδειγμα παίζει ένας καλλιτέχνης σε κάποιες  πόλεις στην Ιταλία έτσι θα παίζει και 2 βραδιές σε Κων/λη και Αθήνα.

Και αυτό με τα έξοδα μεταφοράς είναι μια καραμέλα που πιπιλάμε εδώ και χρόνια οι διοργανωτές. Υπάρχει πάντα πρόγραμμα για το πού θα παίξουν και πού όχι και η Ελλάδα θα μπει πάντα τελευταία από σπόντα. Ανάλογα με την προσφορά που θα κάνει ο διοργανωτής και το πόσο καλό όνομα έχει στην πιάτσα.
 
Διαβάστε ακόμα