Πέρασαν κιόλας επτά χρόνια από τότε που ξεκίνησε το Street Mode, ως ένα μικρό φεστιβάλ στην πλατεία της Θέρμης. Αρκετά μεγαλύτερο πλέον, επέστρεψε στο χώρο του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης, όπως και πέρσι, και αποτέλεσε το γεγονός του τριημέρου για πλήθος κόσμου. Είχε βέβαια την «ατυχία» να συμπέσει με τα εγκαίνια της ΔΕΘ, που μαζί με τα συνακόλουθα, προσθέτουν μια ισχυρή δόση παράνοιας στο κέντρο της πόλης κι ένα εχθρικό κλίμα προς τέτοιου είδους εκδηλώσεις. Παρόλα αυτά, ο κόσμος ήταν αρκετός και τις τρεις μέρες.
Το Street Mode Festival, που ποτέ δεν είχε αμιγώς μουσικό χαρακτήρα, στρέφεται κυρίως γύρω από την κουλτούρα των street arts και προσφάτως, του τατουάζ. Φέτος όμως, η μουσική ήταν η κυρίαρχη αιτία για το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου που πήγε στο φεστιβάλ. Οι συναυλίες άρχιζαν μετά τις 21:00 και συνέχιζαν μέχρι αρκετά μετά τα μεσάνυχτα, με μικρή καθυστέρηση από το πρόγραμμα που είχε ανακοινωθεί. Η επιλογή των σχημάτων που εμφανίστηκαν έγινε έξυπνα, καλύπτοντας επαρκώς την πολύ δυναμική ελληνική stoner σκηνή με δύο από τα καλύτερα συγκροτήματα του είδους, Nightstalker και Planet Of Zeus, ενώ σημαντική ήταν και η παρουσία του hip hop με τους Βήταπεις και τον 12ο Πίθηκο. Τα Μωρά Στη Φωτιά ήταν το μεγάλο όνομα μόνο «στα χαρτιά», καθώς ο κόσμος που τους παρακολούθησε ήταν λιγότερος από σχεδόν οποιαδήποτε άλλη στιγμή του φεστιβάλ. Μάλλον φταίει το ότι βγήκαν περίπου μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα με τη Δευτέρα να καραδοκεί. Τα Ημισκούμπρια απ’ την άλλη, με περισσότερα παλιά, αγαπημένα τραγούδια άνοιξαν όμορφα το φεστιβάλ, μετά τους αρκετά καλούς Anima Nation που δεν κατάφεραν να δέσουν με τον κόσμο.
Όσοι αψήφησαν τη ζέστη και βρέθηκαν στην Αποθήκη Γ και τον εξωτερικό χώρο απόλαυσαν αρκετούς καλλιτέχνες graffiti και πιο αργά το απόγευμα, δραστηριότητες όπως break dance, parkour και BMX. Τον κόσμο που είχε μαζευτεί για τα παραπάνω ενίσχυσε και η ταυτόχρονη διεξαγωγή του δεύτερου Thessalonink Tattoo Convention.
Όλος ο εσωτερικός χώρος της Αποθήκης Γ γέμισε με καλλιτέχνες του χώρου και αρκετοί ήταν αυτοί που επέλεξαν εκείνο τη σημείο και τη στιγμή για να κάνουν το νέο (ή, σπανιότερα, το πρώτο) τους τατουάζ ή κάποιο body piercing. Μαύρη στιγμή για το φεστιβάλ ήταν το γεγονός πως το Σάββατο η παρουσία της Υγειονομικής Υπηρεσίας στο χώρο «πάγωσε» τις δραστηριότητες στα πλαίσια του Thessalonink, ύστερα από καταγγελία.
Το Street Mode μπορεί σίγουρα να θεωρείται από τα πιο σημαντικά φεστιβάλ της Θεσσαλονίκης, ιδιαίτερα για την κουλτούρα που κυρίως εκφράζει και με τη συνεργασία πλέον του Thessalonink φαίνεται η δυνατότητα για περαιτέρω διεύρυνση τόσο του κοινού όσο και των δραστηριοτήτων. Η στροφή σε σημαντικά μουσικά ονόματα που θα φέρουν περισσότερο κόσμο στο φεστιβάλ είναι σχεδόν αναπόφευκτη, οπότε ακόμα κι αν δεν είστε ιδιαίτερος λάτρης της τέχνης του τατουάζ ή του graffiti, έχετέ το στο νου σας, επειδή πιθανότατα θα βρείτε κάτι ενδιαφέρον και του χρόνου.
Οι φωτογραφίες είναι της Χρύσας Παπαδοπούλου.
Το Street Mode Festival, που ποτέ δεν είχε αμιγώς μουσικό χαρακτήρα, στρέφεται κυρίως γύρω από την κουλτούρα των street arts και προσφάτως, του τατουάζ. Φέτος όμως, η μουσική ήταν η κυρίαρχη αιτία για το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου που πήγε στο φεστιβάλ. Οι συναυλίες άρχιζαν μετά τις 21:00 και συνέχιζαν μέχρι αρκετά μετά τα μεσάνυχτα, με μικρή καθυστέρηση από το πρόγραμμα που είχε ανακοινωθεί. Η επιλογή των σχημάτων που εμφανίστηκαν έγινε έξυπνα, καλύπτοντας επαρκώς την πολύ δυναμική ελληνική stoner σκηνή με δύο από τα καλύτερα συγκροτήματα του είδους, Nightstalker και Planet Of Zeus, ενώ σημαντική ήταν και η παρουσία του hip hop με τους Βήταπεις και τον 12ο Πίθηκο. Τα Μωρά Στη Φωτιά ήταν το μεγάλο όνομα μόνο «στα χαρτιά», καθώς ο κόσμος που τους παρακολούθησε ήταν λιγότερος από σχεδόν οποιαδήποτε άλλη στιγμή του φεστιβάλ. Μάλλον φταίει το ότι βγήκαν περίπου μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα με τη Δευτέρα να καραδοκεί. Τα Ημισκούμπρια απ’ την άλλη, με περισσότερα παλιά, αγαπημένα τραγούδια άνοιξαν όμορφα το φεστιβάλ, μετά τους αρκετά καλούς Anima Nation που δεν κατάφεραν να δέσουν με τον κόσμο.
Όσοι αψήφησαν τη ζέστη και βρέθηκαν στην Αποθήκη Γ και τον εξωτερικό χώρο απόλαυσαν αρκετούς καλλιτέχνες graffiti και πιο αργά το απόγευμα, δραστηριότητες όπως break dance, parkour και BMX. Τον κόσμο που είχε μαζευτεί για τα παραπάνω ενίσχυσε και η ταυτόχρονη διεξαγωγή του δεύτερου Thessalonink Tattoo Convention.
Όλος ο εσωτερικός χώρος της Αποθήκης Γ γέμισε με καλλιτέχνες του χώρου και αρκετοί ήταν αυτοί που επέλεξαν εκείνο τη σημείο και τη στιγμή για να κάνουν το νέο (ή, σπανιότερα, το πρώτο) τους τατουάζ ή κάποιο body piercing. Μαύρη στιγμή για το φεστιβάλ ήταν το γεγονός πως το Σάββατο η παρουσία της Υγειονομικής Υπηρεσίας στο χώρο «πάγωσε» τις δραστηριότητες στα πλαίσια του Thessalonink, ύστερα από καταγγελία.
Το Street Mode μπορεί σίγουρα να θεωρείται από τα πιο σημαντικά φεστιβάλ της Θεσσαλονίκης, ιδιαίτερα για την κουλτούρα που κυρίως εκφράζει και με τη συνεργασία πλέον του Thessalonink φαίνεται η δυνατότητα για περαιτέρω διεύρυνση τόσο του κοινού όσο και των δραστηριοτήτων. Η στροφή σε σημαντικά μουσικά ονόματα που θα φέρουν περισσότερο κόσμο στο φεστιβάλ είναι σχεδόν αναπόφευκτη, οπότε ακόμα κι αν δεν είστε ιδιαίτερος λάτρης της τέχνης του τατουάζ ή του graffiti, έχετέ το στο νου σας, επειδή πιθανότατα θα βρείτε κάτι ενδιαφέρον και του χρόνου.
Οι φωτογραφίες είναι της Χρύσας Παπαδοπούλου.