O Troy Carter, πρώην μάνατζερ της Lady Gaga, της Megan Trainor και του John Legend, στρατολογήθηκε πέρυσι από την εταιρεία παροχής streaming υπηρεσιών Spotify με σκοπό να προσελκύσει περισσότερους καλλιτέχνες και πελάτες. Μεγαλοστέλεχος πλέον, αναγνωρίζει ότι «οι καλλιτέχνες δεν πληρώνονται αρκετά από τις streaming υπηρεσίες».
Στη συνέντευξη που παραχώρησε στους διοργανωτές και στο κοινό του φετινού συνεδρίου Music Biz, ανέφερε ότι «οι καλλιτέχνες δεν πληρώνονται αρκετά από τις streaming υπηρεσίες» αλλά αφαίρεσε το βάρος από τις πλάτες των streaming υπηρεσιών και το έριξε στην «αλυσίδα πληρωμής».
Όπως εξήγησε, πριν την εμφάνιση των streaming υπηρεσιών, οι δημιουργοί ενός επιτυχημένου τραγουδιού μέσα από ένα δίσκο πληρώνονταν τα ίδια χρήματα με τους δημιουργούς ενός άλλου μη επιτυχημένου τραγουδιού του ίδιου δίσκου, μιας και όλοι οι συντελεστές μοιράζονταν τα ποσοστά πωλήσεων του δίσκου αυτού. Τώρα, η πιθανότητα επιτυχίας μετράει για κάθε κομμάτι ξεχωριστά. Οι ακροατές του Spotify (και όλων των άλλων αντίστοιχων υπηρεσιών) «αγοράζουν» κάθε τραγούδι ξεχωριστά, αφού με κάθε ακρόαση παράγεται ένα κλικ και κάθε κλικ φέρνει λεφτά. Έτσι, οι δημιουργοί των επιτυχιών πληρώνονται καλύτερα από αυτούς που συνέβαλαν στον ίδιο δίσκο αλλά τα τραγούδια τους δεν έκαναν την ίδια επιτυχία.
Ο Troy Carter έριξε το γάντι στον αρμόδιο: «Δεν ξέρω ποιος είναι υπεύθυνος αλλά πρέπει να επανεξετάσει την αλυσίδα πληρωμής».
Στα πλαίσια προσέλκυσης νέων πελατών οι streaming υπηρεσίες προμοτάρουν «αποκλειστικές» κυκλοφορίες, τις οποίες ο ίδιος ο Carter αφόρισε, χωρίς μάλλον να θυμάται ότι και το Spotify ακολουθεί αυτή την τακτική, αν και σε μικρότερο βαθμό από τις υπόλοιπες υπηρεσίες. Όπως δήλωσε, «ο καλύτερος τρόπος να φτάσεις σε όλους σου τους θαυμαστές είναι να διαθέτεις τη μουσική σε όλους χωρίς περιορισμούς».
Πηγή: billboard.com
Στη συνέντευξη που παραχώρησε στους διοργανωτές και στο κοινό του φετινού συνεδρίου Music Biz, ανέφερε ότι «οι καλλιτέχνες δεν πληρώνονται αρκετά από τις streaming υπηρεσίες» αλλά αφαίρεσε το βάρος από τις πλάτες των streaming υπηρεσιών και το έριξε στην «αλυσίδα πληρωμής».
Όπως εξήγησε, πριν την εμφάνιση των streaming υπηρεσιών, οι δημιουργοί ενός επιτυχημένου τραγουδιού μέσα από ένα δίσκο πληρώνονταν τα ίδια χρήματα με τους δημιουργούς ενός άλλου μη επιτυχημένου τραγουδιού του ίδιου δίσκου, μιας και όλοι οι συντελεστές μοιράζονταν τα ποσοστά πωλήσεων του δίσκου αυτού. Τώρα, η πιθανότητα επιτυχίας μετράει για κάθε κομμάτι ξεχωριστά. Οι ακροατές του Spotify (και όλων των άλλων αντίστοιχων υπηρεσιών) «αγοράζουν» κάθε τραγούδι ξεχωριστά, αφού με κάθε ακρόαση παράγεται ένα κλικ και κάθε κλικ φέρνει λεφτά. Έτσι, οι δημιουργοί των επιτυχιών πληρώνονται καλύτερα από αυτούς που συνέβαλαν στον ίδιο δίσκο αλλά τα τραγούδια τους δεν έκαναν την ίδια επιτυχία.
Ο Troy Carter έριξε το γάντι στον αρμόδιο: «Δεν ξέρω ποιος είναι υπεύθυνος αλλά πρέπει να επανεξετάσει την αλυσίδα πληρωμής».
Στα πλαίσια προσέλκυσης νέων πελατών οι streaming υπηρεσίες προμοτάρουν «αποκλειστικές» κυκλοφορίες, τις οποίες ο ίδιος ο Carter αφόρισε, χωρίς μάλλον να θυμάται ότι και το Spotify ακολουθεί αυτή την τακτική, αν και σε μικρότερο βαθμό από τις υπόλοιπες υπηρεσίες. Όπως δήλωσε, «ο καλύτερος τρόπος να φτάσεις σε όλους σου τους θαυμαστές είναι να διαθέτεις τη μουσική σε όλους χωρίς περιορισμούς».
Πηγή: billboard.com