
Τελικός γύρος , μετά την απουσία λόγω αρρώστιας ( δεν μπορείς να τα βάλεις με μωρό που σε κολλάει με το να σου δαγκώνει την μύτη , άλλωστε όπως λέει ο πατέρας της , είναι εξολοθρευτής) , τέλος για φέτος λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων και φόρτου εργασίας . Το θέμα για να κλείσει η χρονιά είναι το ίδιο με το οποίο άρχισα να γράφω , αν και υπό άλλη σκοπιά : ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ-ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ (βλέπε το αγγλικό λήμμα copy-paste) αλλά στη μουσική .

Τι να πω , θέλω να το κλείσω αυτό το θέμα , γιατί με τυραννά . Αν το πρόβλημα στην τηλεόραση είναι αντιπαθές , εδώ είναι απείρως ειδεχθέστερο και πολύπλευρο (πω πω , πόσο υπερήφανη είναι τώρα η αδερφή μου που πάντα μου φώναζε για τα ελληνικά μου). Δηλαδή πιστεύω ότι έχω πέσει θύμα (και όχι μόνο εγώ) πολλών μορφών αντιγραφών. Η απλούστερη είναι η πιστή αντιγραφή της μουσικής ενός σουξέ με αλλαγή των στίχων για να κερδίσει ο κόσμος ένα ακόμα ανούσιο hit (πόσο γρήγορα ξέχασα τα ελληνικά ε!) και να βγάλει ο

Μια άλλη καλή περίπτωση είναι και το cover δηλαδή να τραγουδήσει το ίδιο τραγούδι , με σχεδόν ή ουσιαστικά την ίδια εκτέλεση άλλος τραγουδιστής . Σε αυτήν την περίπτωση η διαφορά έγκειται στην ικανότητα και την όρεξη ή το μεράκι του τραγουδιστή. Άλλες φορές το αποτέλεσμα δικαιώνει τον τραγουδιστή και άλλες είναι εντελώς αδιάφορο διότι η αρχική ήταν ανώτερη είτε ήταν πρόσφατη και επικρατεί είτε απλώς η δεύτερη εκτέλεση είναι απλώς αδιάφορη ή και πιστή αντιγραφή της πρώτης. Να προσθέσω και την παραλλαγή του προηγουμένου όταν το τραγούδι αλλάζει σε μουσική επένδυση ή πλήρως στο ύφος (αν και αυτά ονομάζονται συνήθως remix) . Τις περισσότερες φορές είναι ένας εύκολος τρόπος να γίνει γνωστό ένα νέο συγκρότημα/καλλιτέχνης ή να γεμίσουμε το άλμπουμ χωρίς πολύ κούραση . Ενίοτε δημιουργούνται τρομερές εκδόσεις γνωστών τραγουδιών. Τέτοια περίπτωση ήταν το Hurt από τον Johnny Cash σε σημείο που ο Trent Reznor (Nine


Υπάρχουν όμως και άλλες μορφές , όπως η αντιγραφή του στιλ μουσικής που πετυχαίνει . Αν κάποιος τραγουδιστής κάνει επιτυχία με κάτι που μέχρι τότε θεωρούταν περιθωριακό , τότε άλλοι , τραγουδιστές και εταιρίες , το υιοθετούν προκειμένου να εκμεταλλευτούν την πρόσκαιρη ή μόνιμη φήμη και επιρροή . Δεν χρειάζεται από τους αντιγραφείς να μοιράζονται τα ίδια προβλήματα ή να έχουν τις ίδιες αιτίες δημιουργίας , απλώς να εμφανίζονται






Άντε και κάτι χριστουγεννιάτικο : Ποια Χριστουγεννιάτικα τραγούδια εμφανίζονται στο Love Actually (το ξεχάσατε κιόλας) και δεν εννοώ κάλαντα .
Η διαφήμιση της Nike
Σχετικό θέμα