Ο πολυανάμενομενος ερχομός του Βέλγου τραγουδοποιού και frontman των Warhaus (αλλά και των Balthazar) δεν μας άφησε την επίγευση που περιμέναμε. Στη συναυλία του Maarten Devoldere στο Gagarin το κοινό δε βούτηξε στο μουσικό του κόσμο όπως αυτός θα ήθελε αλλά και ο ίδιος κράτησε τις αποστάσεις του, αποφεύγοντας να τσαλακωθεί και να μας δώσει λίγο περισσότερο συναίσθημα. Συνεπώς ζήσαμε μία επαγγελματική εμφάνιση, με μία ιδιόμορφη δόση χιούμορ που ξένισε αρκετούς. Το μεγαλύτερο πρόβλημα όμως ήταν η διάρκεια της συναυλίας που έφτασε μόλις τη μία ώρα και δέκα λεπτά.
Το support group, οι Tango With Lions, αν και χάθηκαν για λίγο στη δίνη των συζητήσεων του κοινού καθώς η μουσική τους παλέτα αποτελείται από ένα συνδυασμό dream pop/indie, οι συνθέσεις τους και η αφοσίωση τους ήρθαν σε αντίθεση με το σχετικά χλιαρό set των Warhaus.
Σε ένα γεμάτο Gagarin o Maarten ανέβηκε στη σκηνή με την καπαρντίνα του, την οποία δεν αποχωρίστηκε μέχρι το τέλος. Χρησιμοποιώντας την κιθάρα του, την τρομπέτα του και τη φωνή του μοιράστηκε με το κοινό αυστηρά συνθέσεις των Warhaus. Το χιτάκι “Love's A Stranger” τραγουδήθηκε και acapella από το κοινό, που σε αυτό το τραγούδι έβγαλε όλο του το πάθος. O Maarten επιστράτευσε το δεικτικό του χιούμορ για να δηλώσει τη δυσαρέσκεια του απέναντι στους Έλληνες ταξιτζήδες και για να μας πικάρει λόγω των διαφορών της Βόρειο-Ευρωπαϊκής κουλτούρας και της Μεσογειακής κουλτούρας. Ήταν ένα ευχάριστο χρώμα στη βραδιά που δεν εκτίμησε το -κατά κόρον γυναικείο- κοινό του Gagarin.
Το ορχηστρικό “Beaches” ξεχώρισε στο set όπου η μπάντα έδειχνε να το διασκεδάζει. Το ίδιο ισχύει και για το "Machinery” αλλά και για το φινάλε του “Fall In Love With Me”. Αισθητή όμως ήταν η απουσία της Sylvie Kreusch που έχει ιδιαίτερη χημεία στη σκηνή με τον Maarten. To "Kreusch" λοιπόν, που έχει γράψει για αυτή, το τραγούδησε μόνος του.
Οι επιρροές του Maarten ίσως παραείναι ξεκάθαρες, με τον Leonard Cohen να βρίσκεται πρώτος πρώτος στη λίστα. Ενώ τα τραγούδια των Warhaus στήνουν μία πολύ ωραία ατμόσφαιρα, λίγα είναι αυτά που ξεχωρίζουν και ξεφεύγουν από να είναι μία απλά ευχάριστη μελωδία. Ίσως αυτός να ήταν ένας από τους λόγους που δεν κατάφερε να κερδίσει ένα μεγάλο μέρος του κοινού. Καθ' όλη τη διάρκεια του set οι θεατές δυστυχώς δεν σταμάτησαν να μιλάνε, με αποτέλεσμα ο Maarten να ξεσπάει που και που λέγοντας τους να σταματήσουν. Δόθηκε η εντύπωση ότι αρκετός κόσμος ήρθε απλά από περιέργεια, χωρίς να ενδιαφέρεται τελικά για τη μουσική των Warhaus. Παρόλα αυτά ο Maarten έπρεπε να μας έδινε το κάτι παραπάνω που περιμέναμε και να υπερασπιστεί τις συνθέσεις του με πιο πολύ σθένος. Θα μπορούσε επίσης να συμπεριλάβει στη συναυλία ασυνήθιστες διασκευές ή τραγούδια των Balthazar. Πάντως το setlist του ήταν ακριβώς το ίδιο με την υπόλοιπη περιοδεία και δεν έπαιξε λιγότερο στην Αθήνα όπως ακούστηκε από πολλούς παρευρισκόμενους κατά την έξοδο τους από το συναυλιακό χώρο.
Αυτοί που τελικά μας έμειναν από την βραδιά ήταν οι Tango With Lions με την ποικιλόμορφη εμφάνιση τους. Παρόλο που άνοιξαν τη βραδιά, έπαιξαν περίπου την ίδια ώρα με τον Maarten και μας άφησαν πιο βαθύ μουσικό αποτύπωμα.
Setlist Warhaus
Well Well
The Good Lie
Control
Beaches
Against the Rich
Dangerous
Kreusch
Love's A Stranger
I'm Not Him
Here I Stand
Machinery
Mad World
Encore:
Fall In Love With Me
Το support group, οι Tango With Lions, αν και χάθηκαν για λίγο στη δίνη των συζητήσεων του κοινού καθώς η μουσική τους παλέτα αποτελείται από ένα συνδυασμό dream pop/indie, οι συνθέσεις τους και η αφοσίωση τους ήρθαν σε αντίθεση με το σχετικά χλιαρό set των Warhaus.
Σε ένα γεμάτο Gagarin o Maarten ανέβηκε στη σκηνή με την καπαρντίνα του, την οποία δεν αποχωρίστηκε μέχρι το τέλος. Χρησιμοποιώντας την κιθάρα του, την τρομπέτα του και τη φωνή του μοιράστηκε με το κοινό αυστηρά συνθέσεις των Warhaus. Το χιτάκι “Love's A Stranger” τραγουδήθηκε και acapella από το κοινό, που σε αυτό το τραγούδι έβγαλε όλο του το πάθος. O Maarten επιστράτευσε το δεικτικό του χιούμορ για να δηλώσει τη δυσαρέσκεια του απέναντι στους Έλληνες ταξιτζήδες και για να μας πικάρει λόγω των διαφορών της Βόρειο-Ευρωπαϊκής κουλτούρας και της Μεσογειακής κουλτούρας. Ήταν ένα ευχάριστο χρώμα στη βραδιά που δεν εκτίμησε το -κατά κόρον γυναικείο- κοινό του Gagarin.
Το ορχηστρικό “Beaches” ξεχώρισε στο set όπου η μπάντα έδειχνε να το διασκεδάζει. Το ίδιο ισχύει και για το "Machinery” αλλά και για το φινάλε του “Fall In Love With Me”. Αισθητή όμως ήταν η απουσία της Sylvie Kreusch που έχει ιδιαίτερη χημεία στη σκηνή με τον Maarten. To "Kreusch" λοιπόν, που έχει γράψει για αυτή, το τραγούδησε μόνος του.
Οι επιρροές του Maarten ίσως παραείναι ξεκάθαρες, με τον Leonard Cohen να βρίσκεται πρώτος πρώτος στη λίστα. Ενώ τα τραγούδια των Warhaus στήνουν μία πολύ ωραία ατμόσφαιρα, λίγα είναι αυτά που ξεχωρίζουν και ξεφεύγουν από να είναι μία απλά ευχάριστη μελωδία. Ίσως αυτός να ήταν ένας από τους λόγους που δεν κατάφερε να κερδίσει ένα μεγάλο μέρος του κοινού. Καθ' όλη τη διάρκεια του set οι θεατές δυστυχώς δεν σταμάτησαν να μιλάνε, με αποτέλεσμα ο Maarten να ξεσπάει που και που λέγοντας τους να σταματήσουν. Δόθηκε η εντύπωση ότι αρκετός κόσμος ήρθε απλά από περιέργεια, χωρίς να ενδιαφέρεται τελικά για τη μουσική των Warhaus. Παρόλα αυτά ο Maarten έπρεπε να μας έδινε το κάτι παραπάνω που περιμέναμε και να υπερασπιστεί τις συνθέσεις του με πιο πολύ σθένος. Θα μπορούσε επίσης να συμπεριλάβει στη συναυλία ασυνήθιστες διασκευές ή τραγούδια των Balthazar. Πάντως το setlist του ήταν ακριβώς το ίδιο με την υπόλοιπη περιοδεία και δεν έπαιξε λιγότερο στην Αθήνα όπως ακούστηκε από πολλούς παρευρισκόμενους κατά την έξοδο τους από το συναυλιακό χώρο.
Αυτοί που τελικά μας έμειναν από την βραδιά ήταν οι Tango With Lions με την ποικιλόμορφη εμφάνιση τους. Παρόλο που άνοιξαν τη βραδιά, έπαιξαν περίπου την ίδια ώρα με τον Maarten και μας άφησαν πιο βαθύ μουσικό αποτύπωμα.
Setlist Warhaus
Well Well
The Good Lie
Control
Beaches
Against the Rich
Dangerous
Kreusch
Love's A Stranger
I'm Not Him
Here I Stand
Machinery
Mad World
Encore:
Fall In Love With Me