Worlds End του Paul Sellar στο θέατρο @Ρουφ: Κερδίστε προσκλήσεις

Το Mix Grill σας προσφέρει 5 διπλές προσκλήσεις για τη θεατρική παράσταση Worlds End του Paul Sellar στο θέατρο @Ρουφ σήμερα Κυριακή 18 Δεκεμβρίου στις 19:30.
Διαβάστηκε φορες
Το Mix Grill σας προσφέρει 5 διπλές προσκλήσεις για τη θεατρική παράσταση Worlds End του Paul Sellar στο θέατρο @Ρουφ σήμερα Κυριακή 18 Δεκεμβρίου στις 19:30. Για να λάβετε μέρος στην κλήρωση, θα πρέπει να κάνετε like στη σελίδα του Mix Grill στο Facebook και να συμπληρώσετε το Ονοματεπώνυμο και το e-mail στην παρακάτω φόρμα μέχρι την Κυριακή 18 Δεκεμβρίου στις 2 μμ:





Αν θέλετε να έχετε περισσότερες πιθανότητες να κερδίσετε στο διαγωνισμό, μπορείτε:

- αφού συμπληρώσετε τη φόρμα να παίξετε στο on-line trivial παιχνίδι μας "Μονομαχίες" και για κάθε παιχνίδι που θα παίξετε, θα έχετε άλλη μια συμμετοχή. Όσα περισσότερα παιχνίδια παίξετε, τόσες φορές θα είναι το όνομά σας στην κλήρωση.

Οι νικητές θα ειδοποιηθούν με e-mail.

Δελτίο Τύπου

στο θέατρο @Ρουφ

Worlds End
του Paul Sellar
από το urbn-theatr

Μια ιστορία της πόλης με αρχή, μέση και τέλος
σε μια πόλη χωρίς αρχή, χωρίς μέση και χωρίς τέλος

Ο θεατρικός οργανισμός urbn-theatr, από τις 4 Νοεμβρίου 2011 ως τις 8 Ιανουαρίου 2012, θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα τον Paul Sellar και το πολυσυζητημένο έργο του Worlds End στο θέατρο @Ρουφ.

Πρόκειται για ένα σύγχρονο έργο που εξερευνά τις ανθρώπινες σχέσεις, την Αγάπη και την Απώλεια. Το Worlds End πρωτοπαρουσιάστηκε, λαμβάνοντας θερμές κριτικές, στο Φεστιβάλ Εδιμβούργου το 2e007.
Πόσο δύσκολη και πόσο επώδυνη μπορεί να είναι η «απροσδόκητη» συνάντηση ενός ζευγαριού μετά τον χωρισμό σε μια πόλη που αν «χαθείς»… «χάνεσαι»; 

Και ο έρωτας; Πόσο γρήγορα περνά και πόσο εύκολα μπορεί κανείς να ζήσει με την απώλεια; Μπορούν να κρατηθούν αποστάσεις και να πρυτανεύσει η λογική ή μια σπίθα μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα; Και τα αλλάζει όλα προς το καλύτερο ή το χειρότερο; Και ποιο είναι το καλύτερο και ποιο το χειρότερο σε μια σχέση όπου η έλξη πορεύεται με τη σύγκρουση;

Ο Paul Sellar δημιουργεί ένα έργο-σταθμό στην ψυχολογία του έρωτα, των διαλυμένων υποσχέσεων και του μικρού θανάτου που είναι ο χωρισμός. Ένα έργο με ένταση, βιτριολικό χιούμορ και ευφυείς διαλόγους ανθρώπων της «πόλης», «ζαλισμένων» απ’ τη «ζωή» όσο και απ’ τον ίδιο τον έρωτα.

Εβδομήντα πέντε λεπτά σε ένα απίστευτο roller-coaster έντονων συναισθημάτων, βλεμμάτων και κινήσεων, σε ένα έργο που εξελίσσεται στο εσωτερικό ενός σπιτιού σε «πραγματικό» χρόνο.

Μετάφραση: Λίνα Παππά
Σκηνοθεσία: Ηλίας Παναγιωτακόπουλος
Εικαστική επιμέλεια: Λαμπαδάριος Παππάς
Κοστούμια: Φωτεινή Λάζου
Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος
Theatre supervisor: Έλενα Άντζακα
Animation: Λεωνίδας Πουλόπουλος
Παίζουν: Μαρκέλλα Γιαννάτου, Μαρία Μπρανίδου, Ηλίας Παναγιωτακόπουλος, Θοδωρής Σμέρος

@Ρουφ Κωνσταντινουπόλεως 10 & Ανδρονίκου 18, Ρουφ – Γκάζι, 210 3837191 – 6982 904363
ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ 4 Νοεμβρίου 2011 έως 8 Ιανουαρίου 2012
ΗΜΕΡΕΣ & ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ Παρασκευή 21.00, Σάββατο 19.00 και 21.00, Κυριακή 19.30
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ 15€: Κανονικό,  12€ Φοιτητικό-Ανέργων και νέων έως 25 ετών
SITE www.urbn-theatr.com

Λίγα λόγια για το έργο

Ο Μπεν και η Κατ ήταν μαζί, εναντίον του «κόσμου όλου». Κατέληξαν, όμως, ο ένας εναντίον του άλλου… ώσπου ένα πρωί ο Μπεν ξύπνησε και η Κατ δεν ήταν εκεί.

Και ας τον αγαπούσε παράφορα και ας έπεφτε στα πόδια του με δάκρυα, στην ιδέα και μόνο του χωρισμού. Αυτός ο Μπεν…τι σχέση έχει με αυτόν που είχε ερωτευτεί; Είχε τόσα πολλά, και τα άφησε να φύγουν, έμπνευση, χαρά, ζωή. Τώρα η Κατ προσπαθεί να προχωρήσει. Και το κάνει βάζοντας ένα νέο πρόσωπο στη ζωή της, και νιώθει «ασφάλεια», που τόσο την είχε ανάγκη. Μένει όμως μια «τελευταία εκκρεμότητα», πρέπει να επιστρέψει στο πρώην σπίτι τους, να πάρει τα πράγματά της.

Ο Μπεν είχε υποσχεθεί ότι θα λείπει μα… πώς θα μπορούσε να λείπει από την «κηδεία» του. Και τι μπορεί να κάνει μπροστά στον «έξυπνο επαγγελματισμό» με τον οποίο βλέπει την Κατ να αδειάζει το σπίτι… και τη ζωή του. Πώς να αντιμετωπίσει την Κατ τι στιγμή που νιώθει την καρδιά του να ξεριζώνεται και να λιώνει στα γυμνά της δάχτυλα; Είναι αργά; Προλαβαίνει να υπερασπιστεί… την ύπαρξή του; Η Τία αποφασίζει να έρθει και αυτή στο σπίτι, την ύστατη στιγμή, για να βοηθήσει. Όμως σε τι; Ποια εκκρεμότητα την οδηγεί εκεί; Η Κατ πιστεύει πως είναι η καλύτερή της φίλη, ο Μπεν βλέπει έναν καλοντυμένο γύπα που κόβει βόλτες πάνω από το πτώμα της σχέσης του. Και μετά από λίγο εμφανίζεται ο Τζος, το νέο αγόρι στη ζωή της Κατ. Και είναι ευγενικός και πολιτισμένος, έτοιμος για μια «τυπική» μετακόμιση. Μήπως είναι κάποιο νέο είδος «αγίου της πόλης» ή ένας πολύ ισχυρός αντίπαλος που διεκδικεί με κάθε τρόπο ό,τι…«του ανήκει».

Το Worlds End πρωτοπαρουσιάστηκε στο Pleasance Theatre του Εδιμβούργου το 2007 και στη συνέχεια στο Trafalgar Studios, West End, του Λονδίνου το 2008. Έκτοτε έχει παρουσιαστεί στο Toronto Theatre Festival (Τορόντο) και στο Bakehouse Theatre (Αδελαΐδα).

Σημείωμα Σκηνοθέτη

Σε μια πραγματικότητα όπου το αύριο μοιάζει αβέβαιο όσο ποτέ, που ο μύθος της ευημερίας έκανε τους ανθρώπους της πόλης να κοιτούν με μεγαλύτερο ενδιαφέρον τους «ουρανοξύστες» από τα πρόσωπα των ανθρώπων, αποφασίσαμε να αποδεχθούμε κάθε δυσκολία που συνεπάγεται το εγχείρημα μας σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς και να παρουσιάσουμε ένα σύγχρονο έργο που στρέφει το «βλέμμα» στο Κέντρο… στον Άνθρωπο. Worlds End, μια ιστορία της πόλης με αρχή, μέση και τέλος μες σε μια πόλη χωρίς αρχή, χωρίς μέση και χωρίς τέλος.

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα
Πολ Σέλλαρ

Ο Paul Sellar σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Πανεπιστημίου του Μπρίστολ. Είναι συγγραφέας των έργων The Bedsit, The Dead Move Fast, 2Graves και The Man Who Fell Out Of Bed κ.α.
Έχει γράψει επίσης ένα πρωτότυπο σενάριο για τη Warp X films, ένα θεατρικό έργο για το Ραδιόφωνο του BBC και μια συλλογή ποιημάτων.

Κριτικές για το έργο (ενδεικτικά)

«Ένα από τα καλύτερα νέα θεατρικά έργα της χρονιάς…» 
British Theatre Guide * * * *

«Μια ώρα «συγκλονιστικού» θεάτρου… Τρυφερό και σκληρό, ρεαλιστικό και ποιητικό, πολύ αστείο και φρικτά, φρικτά αληθινό ».
The Spectator

«Ένα σπουδαίο έργο... δραματικό, αστείο και απόλυτα αληθινό ».
Fringereview.co.uk * * * *

«Ένα έργο γεμάτο «ίντριγκα»… με διαλόγους που ραγίζουν κόκκαλα και χαρακτήρες που αποκαλύπτονται έντεχνα… επιβεβαιώνει την αυξανόμενη φήμη του συγγραφέα, ως κάποιος που εξιστορεί με ακρίβεια την αίσθηση της ζωής τον 21ο αιώνα».
The Times

«Είναι απόλαυση να βλέπεις τόσα πολλά να «πακετάρονται» τόσο σωστά και σε τόσο λίγο θεατρικό χρόνο ».
Evening Standard****

«Είναι ένα έργο... που σε κάνει να «παθιάζεσαι» με κάθε έναν από τους τέσσερεις χαρακτήρες ξανά και ξανά ».
Adelaide Theatre Guide

Λίγα λόγια για το urbn-theatr

Τη φετινή χρονιά συναισθανόμενοι τη συγκυρία των καιρών, όσον αφορά στο Θέατρο αλλά και τις κοινωνικές εξελίξεις, βρεθήκαμε μπροστά σε ένα μεγάλο δίλλημα: να μείνουμε «ατάραχοι», αναμένοντας «καλύτερες μέρες», ή να κάνουμε την προσωπική μας υπέρβαση οδηγούμενοι από την ανάγκη μας να υπηρετήσουμε το σύγχρονο, εξωστρεφές, ουσιαστικό θέατρο σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς

-Συνασπισμένοι
-Παρουσιάζοντας σπουδαία σύγχρονα έργα
-Αναλαμβάνοντας το όποιο κόστος επιβάλλεται των προσπαθειών μας
-Επιχειρώντας την άμεση και ουσιαστική επικοινωνία

α) με τη συγκρότηση εξωστρεφών, σύγχρονων παραστάσεων με το urbn-theatr αλλά και
β) με τη συγκρότηση διαδικτυακού ιστοτόπου, του urbn-theatr.com, ως πρόσθετου μέσου επικοινωνίας μας, απλού στη χρήση μα περιεκτικού σε ύλη, όσον αφορά το Urbn-theatr και τις παραστάσεις του. Παράλληλα το urbn-theatr.com (στην «περιοχή» In situ) αποτελεί πεδίο συνάθροισης ιδεών και απόψεων της Κοινωνίας των Πολιτών για ό,τι αφορά έμμεσα ή άμεσα όλους εμάς που συνθέτουμε το ζωντανό μέρος του αστικού μας ιστού.

Το Urbn-Theatr. δημιουργήθηκε από τον Ηλία Παναγιωτακόπουλο. Εδώ, Τώρα. Ο Λαμπαδάριος Παππάς και η Έλενα Άντζακα υιοθετούν και συμπληρώνουν τις βασικές αρχές του Urbn-Theatr ενώ σειρά συνεργατών, επίσης, υποστηρίζουν και συμμετέχουν ουσιαστικά στο Urbn-Theatr.

Ξεκινάμε φέρνοντας στην Ελλάδα ένα σπουδαίο σύγχρονο έργο, που το αποδέχθηκαν με θέρμη κοινό και κριτικοί όπου και αν έχει παιχτεί, το Worlds End του Paul Sellar.
Θα παρουσιάσουμε τη δουλειά μας στο σύγχρονο και νεανικό @Ρουφ, που αποτελεί και τμήμα ενός ευρύτερου πολυχώρου συνάντησης τεχνών και γραμμάτων στο Γκάζι.

Λίγα λόγια για τους δημιουργούς του Urbn Theatr.

Ηλίας Παναγιωτακόπουλος (σκηνοθέτης, ηθοποιός)

Γεννήθηκε στο Γιοχάνεσμπουργκ. Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή Αθηνών του Γ. Θεοδοσιάδη. Παράλληλα ολοκληρώνει τις σπουδές του στη Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ε.Α.Π στο τμήμα Ευρωπαϊκού Πολιτισμού.
Συμμετείχε στις παραστάσεις: «Δωδέκατη νύχτα» στο Θέατρο Αλίκη, «Άλκηστις» στο Εθνικό θέατρο, «Βάκχες» στο Φεστιβάλ Αθηνών, «Metamorphoses +» και «Ο ορφανός του Ζάο» στο Θέατρο Αμόρε, «Το αγόρι με τη βαλίτσα» στο θέατρο Πόρτα σε σκην. Θ. Μοσχόπουλου, «Νεκρή φύση σε χαντάκι» στο Θέατρο Αμόρε σε σκην. Γ.Λάνθιμου, «Ξένοι τόποι» στο Θέατρο Ροές και «Θαλασσινό τοπίο» στο Θέατρο Εμπρός σε σκην. Γ. Γκικαπέπα, κ.α.

Λαμπαδάριος Παππάς (εικαστική επιμέλεια)

Σπούδασε στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, όπου αποφοίτησε το 1994. Είναι αρχιτέκτονας Μηχανικός. Από το 1994 αποτελεί μέλος του ΤΕΕ και του Συλλόγου Ελλήνων Αρχιτεκτόνων. Από το1996 έως το 2004 συνεργάστηκε με τις μεγαλύτερες μελετητικές και κατασκευαστικές εταιρείες στην Ελλάδα σε έργα που άλλαξαν το πρόσωπο της Αθήνας αλλά και όλης της χώρας. Ειδικότερα: Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών “Ελευθέριος Βενιζέλος” στα Σπάτα, Κατασκευή προσόψεων του Νέου Αερολιμένα Αθηνών ‘’Ελευθέριος Βενιζέλος’’, Αισθητική Ενοποίηση του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου της Αθήνας  (ΟΑΚΑ).
Από το 2004 διατηρεί Αρχιτεκτονικό  γραφείο Μελετών και Επιβλέψεων Κατασκευών.
Συνεργάστηκε στον σχεδιασμό εκθέσεων όπως «Η Αθήνα του Παύλου Μυλωνά» στο μουσείο Μπενάκη κ.ά.

Έλενα Άντζακα (Theatre supervisor)

Η Έλενα Άντζακα γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε Παιδαγωγικά και μιλάει Αγγλικά και Ισπανικά. Έχει δραστηριοποιηθεί επαγγελματικά επι σειρά ετών στον ευρύτερο χώρο του Πολιτισμού και των Τεχνών. Παράλληλα συμμετέχει ενεργά σε πλήθος κοινωνικών εκδηλώσεων σε σχέση με την πόλη, την ζωή σε αυτήν και την δυνατότητα «έκφρασης» εντός αυτής, π.χ στον Ι.Ο.Α.Σ κ.α

Λίγα λόγια για τους υπόλοιπους συντελεστές
Φωτεινή Λάζου (ενδυματολόγος)

Γεννήθηκε στα Γρεβενά. Σπούδασε στη Θεσ/νίκη στην σχολή μόδας (SITAM) και ελεύθερο σχέδιο στη σχολή του Κ. Γεωργιάδη. Εργάστηκε επί σειρά ετών ως free lance designer δημιουργώντας συλλογές για λογαριασμό διαφόρων εξαγωγικών εταιρειών ενώ παράλληλα συμμετείχε σε Fashion shows, όπως το "Σταυροδρόμι της Μεσογείου" στη Θεσ/νίκη. Έχει διακριθεί στο διαγωνισμό για την Bienale νέων καλλιτεχνών στην Λισσαβώνα το 1994 όπου εκπροσώπησε την Ελλάδα στον τομέα της μόδας με τη συλλογή "Λευκό - Μαύρο: the opossites as one".
Στο διάστημα 1996-2002 διατηρούσε atelier μόδας το οποίο επανασύστησε το 2004 επικεντρωμένη στη δημιουργία της δική της γραμμής  γυναικείων ρούχων.
Διδάσκει σχέδιο μόδας σε σχολή (LINEA MODA) ενώ παράλληλα παρακολουθεί μαθήματα σχεδίου comix στη σχολή Comink.

Λεωνίδας Πουλόπουλος (animation)

Σπούδασε γραφιστική στην Αθήνα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Λονδίνο με κατεύθυνση Art & Design και Design Studies κι ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στην ψηφιακή εικόνα και κίνηση εικόνας. Έχει συνεργαστεί με διάφορους φορείς, οργανισμούς, μουσεία, εταιρίες όπως Μουσείο Μπενάκη, Πελοποννησιακό Λαογραφικό Ιδρύμα, Ελληνική Εταιρία Ενδυμασιολογίας, Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, Theatre Lab Company, Atopos Contemporary Visual Culture, Speg κ.α

Νίκος Βλασόπουλος (φωτισμοί)

Γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε Διεύθυνση Φωτογραφίας στην Κινηματογραφική Σχολή της Ευγενείας Χατζήκου. Από το 1992 εργάζεται στην Τηλεόραση και τον Κινηματογράφο. Στο θέατρο πρωτοδραστηριοποιήθηκε το 1998 ως βοηθός Φωτισμών του Λευτέρη Παυλόπουλου αλλά και ως φωτιστής ο ίδιος σε πλήθος θεατρικών παραστάσεων σε κρατικές σκηνές αλλά και στο «ελεύθερο» θέατρο.  Έχει συμμετάσχει ως Φωτιστής σε παραστάσεις όπως (ενδεικτικά): La Cunga (Mario Vargas Liosa) σε Σκην. Ε. Σκότη στο Θέατρο Επί Κολωνώ, Τίτος Ανδρόνικος (William Shakespeare) σε Σκην Α. Μπρούσκου στο Εθνικό Θέατρο, Τest event special olympics summer games 2011 σε σκην. Φωκά Ευαγγελινού, Ιππείς (Αριστοφάνης) σε Σκην Β. Νικολαϊδη στο Φεστιβάλ Επιδαύρου 2010, Ο Προμηθεάς στην Αθήνα σε Σκην Rimini Protokoll στο Θέατρο Ηρώδη Αττικού Φεστιβάλ Αθηνών 2010, Ο Ροβονσώνας και ο Κρούσσος (Νino nt' Introna - τzakomo ρabikio) Σκην. Λίλο Μπάουρ στο Θέατρο Πόρτα, Ο Δον Ζουάν στο Σόχο (Patrick Marber) Σκην. Κ.Μαρκουλάκη στο Θέατρο Χώρα, Οδός Μετσανκαϊα Νο 3 Fringe Festival Δουβλίνο σε Σκην. Ασπασίας Κράλλη κ.α.

Λίγα λόγια για τους ηθοποιούς
Μαρκέλλα Γιαννάτου

Η Μαρκέλλα- Αφροδίτη Γιαννάτου γεννήθηκε στην Κέρκυρα. Εκεί ολοκλήρωσε τις σπουδές της στη μουσική (κιθάρα, αρμονία, θεωρία, Δημοτικό Ωδείο Κέρκυρας, 1986-1997) καθώς και στο σύγχρονο και κλασικό χορό. Το 1998 γίνεται δεκτή στην ανώτερη σχολή δραματικής τέχνης του Χρ. Τσάγκα. Συνεχίζει τις σπουδές στη Ρώμη και αποφοιτά από την Ακαδημία Υποκριτικής Τέχνης του Sergio Smorfa ( 2001-02). Το 2004 παίρνει το πτυχίο της με άριστα, στις Ανώτατες Σπουδές Θεάτρου, Κινηματογράφου και Τηλεόρασης από το φημισμένο Πανεπιστήμιο Roma 3(Dams Universita degli Studio, Roma3) ενώ ταυτόχρονα εργάζεται σε διάφορες θεατρικές παραγωγές στη Ρώμη και την Αθήνα (2004, «Colori Contro Colori» σκην. Zurita J. Χοροθέατρο, 2003, «Τα 22 δωμάτια» σκην. Kirk P. Τεχνόπολη Γκάζι, 2001, 02, «Όργια» Pasolini P. P. σκην. Albertini S.).

Λίγο πριν την αποφοίτηση της, κερδίζει τον πρώτο πρωταγωνιστικό της ρόλο στη ταινία μεγάλου μήκους του Γ.Μαυρογένη «Μετεωρίτες» στην οποία απονέμεται το βραβείο καλύτερης ταινίας στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Κύπρου. Από τότε έχει υποδυθεί πολλούς τηλεοπτικούς ρόλους («Κλεμμένη ζωή» Ζαφειροπούλου Μ. – Καλαφατίδης Σ. σκην. Εσκενάζυ Ρ. Βάλια ANT1, 2008, «‘Εχω ένα Μυστικό» Ζαφειροπούλου Μ. – Καλαφατίδης Σ. σκην. Εσκενάζυ Ρ. Τζένη ALPHA κ.α.) Το 2009, η ταινία μεγάλου μήκους «Γκίνες», στην οποία πρωταγωνιστεί μαζί με τους Γ. Πυρπασόπουλο, Στ. Μάινα, Αντ. Καφετζόπουλο κ.α. λαμβάνει το βραβείο καλύτερης ταινίας στο Los Angeles GF Festival. Την ίδια χρονιά προβάλλεται στο Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Δράμας «Το Σημάδι της Ζωής του» Γ. Καραπιπερίδη και πρωταγωνιστεί σε διάφορα αυτοτελή επεισόδια επιτυχημένων σειρών (Αληθινοί Έρωτες, Μεταξύ μας, σκην. Χαρίτος Λ. Μαίρη ALPHA κ.α.).

Κάνει μαθήματα φωνητικής και συμμετέχει στο τραγούδι «Εξαιρέσεις» του Γ. Ρους. Από το 2007 συνεργάζεται με την υποψήφια διδάκτορα του Παντείου Πανεπιστημίου Δ.Τσόλκα στη διατριβή που εκπονεί σχετικά με τα ελληνικά σήριαλ. Από τον Οκτώβρη του 2009 εργάζεται στο τηλεοπτικό σήριαλ «Κάρμα» σε σκηνοθεσία Ρ. Εσκενάζυ, Β. Ντούρου κ.α. Πρόσφατα πρωταγωνίστησε στην ταινία «Δεσμά αίματος» σεν. και σκην. Νίκος Παναγιωτόπουλος και η «Νύφη» σκην.Λ.Χαρίτος.

Μαρία Mπρανίδου

Γεννήθηκε στην Αθήνα και μεγάλωσε στη Νέα Ορεστιάδα. Σπούδασε ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο René Descartes στο Παρίσι και θέατρο στη Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών. Την περίοδο 2001-02 παρακολούθησε σεμινάρια στο Θέατρο των Αλλαγών ενώ από το 2001 ως το 2006 συμμετείχε στα σεμινάρια υποκριτικής του Α.Μανωλικάκη. Στο θέατρο πήρε μέρος στις παραστάσεις: «Έξι πρόσωπα ζητούν συγγραφέα» του Λ.Πιραντέλλο (Εθνικό Θέατρο, σκην: Δ.Μαυρίκιος), «Πως να πω..!» του Σ.Μπέκετ (Θέατρο Αργώ, σκην: Α.Ιγνατίου), «Η ηδονή της τιμιότητας» του Λ.Πιραντέλλο (Θέατρο Στοά, σκην: Θ.Παπαγεωργίου), «Αθωότητα» της Ν.Λόχερ, «Τα πουλιά» της Τ.Λώρενς, «Σκληρά και τρυφερά» του Μ.Κριμπ (Εταιρία Θεάτρου Πρώτες Ύλες, σκην: Χ.Λύγκας), «Ξυλένια κούκλα», «Σίτος Σιταράκις», «Ο Αυγερινός και η πούλια» του Δ.Αδάμη (Θέατρο Αθηνών, σκην: Δ.Αδάμης), «Ένα μικρό τεχνικό πρόβλημα», παράσταση πάνω στα έργα των L.Smith και J.Katims (104 Κέντρο Λόγου και Τέχνης, σκην: Δ. Μπαβέλλας) και «Reality» της Α.Καραμπά (104 Κέντρο Λόγου και Τέχνης, σκην: Χ.Χριστοφή). Στον κινηματογράφο συμμετείχε ως ηθοποιός στις ταινίες μικρού μήκους: «Φύλακας Άγγελος» (σκην: Δ.Μπαβέλλας), «Το φως πριν την αυγή» (σκην: X.Mεγαρχιώτης) και «Δυτικά της Εδέμ» (σκην: Z.Xαϊτίδης).

Θοδωρής Σμέρος

Φοίτησε στο θεατρικό εργαστήρι  δραματικής τέχνης  ‘Βασίλης Διαμαντόπουλος’ 1997-1998
Παρακολούθησε μαθήματα (Υποκριτικής –Αυτοσχεδιασμού και Comedia del Arte) στην Θεατρική ομάδα Αμαρουσίου με τον Λουκά Ζίκο και την Εύχαρι Παπαιωάννου καθώς και μαθήματα στο Θέατρο των Αλλαγών με τους: Ευδόκιμο Τσολακίδη, Στέλιο  Μάινα, Θοδωρή Αθερίδη, Ιεροκλή Μιχαηλίδη, Γιάννη Μπέζο κ.α 

Συμμετείχε στην ομάδα (Playback Theatre) & Μονολόγων «Studio υπό το 0» με τον  Νίκο Καραγέωργο, 2004-2007. 
Συμμετείχε σε σειρά θεατρικών παραστάσεων, μεταξύ άλλων:

Μουσική παράσταση του ΘτΑ Σκην. Β.Κονταξής, «Deadline» και Playback Theatre του «Studio υπό το 0»  στο «Από Μηχανής» Θέατρο Σκην. Νίκος Καραγέωργος.T.R.AS.H. (Think Rubbish as Hope) Θεατρική performance Σκην.: Δ. Tσιάμης @ Bios, «Στους DADA θα άρεσε μια νύχτα σαν κι’αυτή» και η «Η Γενιά των Κόστια» και «Θεατρική performance» Σκην.: Δ. Tσιάμης @ ΘΥΡΑ ΤΕΧΝΗΣ, Μέγας Προφητικός Καζαμίας σκην. Δ.Τσιάμης
Στον κινηματογράφο συμμετείχε: στην ταινία μικρού μήκους «824» Σκην.: Αδριανός Χαλίλ, στην ταινία μεγάλου μήκους «Αυστηρός Κατάλληλο» Σκην.: Ρέππας & Παπαθανασίου, «Άρχουσα τάξη» σκην. Andy Papadimitriou, «Απ’ τα κόκκαλα βγαλμένα» Σκην. Σ.Γκορίτσας.
Στην τηλεόραση συμμετείχε μεταξύ άλλων στις σειρές:  «Κος & Κα Πελς», «Μ&Μ», «Μίλα μου βρώμικα», «Μαύρα Μεσάνυκτα», «¨Εχω ένα Μυστικό», «Το κλειδί του Παραδείσου», «Λατρεμένοι μου Γείτονες» , «Ο Γητευτής », «Safe Sex» κ.α και συνεργάστηκε με σκηνοθέτες όπως Κώστας Βαρελίδης, Πάνος Κοκκινόπουλος, Στράτος Μαρκίδης, Πιέρος Ανδρεακάκος κ.α.

Πληροφορίες:
ΠΕΡΙΟΧΗ
@Ρουφ
Κωνσταντινουπόλεως 10 & Ανδρονίκου,
Ρουφ – Γκάζι
(από την πλευρά και κοντά στο Μετρό Ρουφ)

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΑΜΕΙΟΥ
(+30) 210 3837191 – (+30) 6982 904363

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
4 Νοεμβρίου 2011 έως 8 Ιανουαρίου 2012

ΗΜΕΡΕΣ & ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Παρασκευή 21.00, Σάββατο 19.00 (απογευματινή) και 21.00, Κυριακή: 19.30

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
15 € Κανονικό:
12 € Φοιτητικό, Ανέργων και νέων έως 25 ετών.

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΚΗΝΗΣ :
65 άτομα

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
75’ (χωρίς διάλειμμα)

SITE
www.urbn-theatr.com

Φωτογράφιση
Art Director: Παντελής Βιταλιώτης
Hair make-up artist: Δημήτρης Δημητρούλης

Γραφείο Τύπου
 
Βάσω Βασιλάτου
vasso@artblock.gr

Αξιολόγηση
Βαθμός άρθρου
Για να αξιολογήσετε επιλέξτε το επιθυμητό αστέρι

Κωδικός επιβεβαίωσης, γράψτε τους χαρακτήρες που βλέπετε στην εικόνα

Διαβάστε ακόμα