Ο τίτλος της βασίλισσας της ποπ πάντα θα σημειώνεται δίπλα από το όνομά της, αλλά τα νέα δεν είναι καλά για τη Madonna. Ως γνωστόν, φέτος κυκλοφόρησε τον 13o κατά σειρα studio δίσκο της με τίτλο 'Rebel Heart'. Το θέμα είναι ότι οι πωλήσεις του είναι οι χαμηλότερες που έχει κάνει εδώ και χρόνια δίσκος της τραγουδίστριας.
Για του λόγου το αληθές το άλμπουμ πούλησε 116.000 αντίτυπα την πρώτη εβδομάδα και μόλις 22.800 τη δεύτερη, σχεδόν 80% λιγότερο! Μόνο το 'Bedtime Stories' (1994) είχε κάνει λιγότερες πωλήσεις την πρώτη εβδομάδα.
Μια ακόμα αποτυχία είναι το γεγονός ότι ο δίσκος δεν πήγε κατευθείαν στην πρώτη θέση των charts. Θα μου πεις γιατί η δεύτερη θέση είναι αποτυχία; Για τη Madonna ναι. Την τελευταία φορά που έγινε αυτό ήταν το 1998 με το 'Ray of Light'.
Διάφορες απόψεις σχηματίστηκαν για να ερμηνεύσουν το φαινόμενο αυτό! Μια άποψη αναφέρει ότι η πρόωρη κυκλοφορία κομματιών του νέου δίσκου τον περασμένο Δεκέμβριο, ανάγκασε την τραγουδίστρια να επισπεύσει την κυκλοφορία του δίσκου, χωρίς την απαραίτητη διαφημιστική καμπάνια.
Μια άλλη άποψη δικαιολογεί τα χαμηλά νούμερα πωλήσεων λόγω του ότι σε αυτά υπολογίζονται και οι δίσκοι που πωλούνται μαζί με τα εισιτήρια των συναυλιών της Madonna και ακόμα δεν έχουν γίνει οι περισσότερες συναυλίες της, άρα δεν έχουν πουληθεί τα περισσότερα άλμπουμ.
Το σημαντικότερο όμως όλων είναι η μουσική. Γιατί αν δεν είναι καλή η μουσική....
Διαβάστε εδώ την δισκοκριτική του Δημήτρη Καμπούρη.
Για του λόγου το αληθές το άλμπουμ πούλησε 116.000 αντίτυπα την πρώτη εβδομάδα και μόλις 22.800 τη δεύτερη, σχεδόν 80% λιγότερο! Μόνο το 'Bedtime Stories' (1994) είχε κάνει λιγότερες πωλήσεις την πρώτη εβδομάδα.
Μια ακόμα αποτυχία είναι το γεγονός ότι ο δίσκος δεν πήγε κατευθείαν στην πρώτη θέση των charts. Θα μου πεις γιατί η δεύτερη θέση είναι αποτυχία; Για τη Madonna ναι. Την τελευταία φορά που έγινε αυτό ήταν το 1998 με το 'Ray of Light'.
Διάφορες απόψεις σχηματίστηκαν για να ερμηνεύσουν το φαινόμενο αυτό! Μια άποψη αναφέρει ότι η πρόωρη κυκλοφορία κομματιών του νέου δίσκου τον περασμένο Δεκέμβριο, ανάγκασε την τραγουδίστρια να επισπεύσει την κυκλοφορία του δίσκου, χωρίς την απαραίτητη διαφημιστική καμπάνια.
Μια άλλη άποψη δικαιολογεί τα χαμηλά νούμερα πωλήσεων λόγω του ότι σε αυτά υπολογίζονται και οι δίσκοι που πωλούνται μαζί με τα εισιτήρια των συναυλιών της Madonna και ακόμα δεν έχουν γίνει οι περισσότερες συναυλίες της, άρα δεν έχουν πουληθεί τα περισσότερα άλμπουμ.
Το σημαντικότερο όμως όλων είναι η μουσική. Γιατί αν δεν είναι καλή η μουσική....
Διαβάστε εδώ την δισκοκριτική του Δημήτρη Καμπούρη.
Σχετικό θέμα