Κοιτάς κατά την έξοδο.
Πόσοι τη διάβηκαν προς τα έξω νομίζοντας ότι εισέρχονταν;
Πόσοι νόμιζαν ότι ήταν μέσα, αλλά ρέμβαζαν στο προαύλιο περιμένοντάς σε;
Πόσοι είχαν δίκιο;
Πόσοι άδικο;
Και για πόσους σε νοιάζει τώρα πια;
Τι είναι οι άνθρωποι αν δεν είναι στιγμές; Ή εγκλήματα; Ή τροχαία; Ή αναμνήσεις; Ή νεροποντές; Ή μούδιασμα;
Δικαιολογίες ή αλήθεια;
Λήθη ή πληγή;
Κι αν, κάπου, κάπως, κάποτε διαπιστώσεις πως έκανες λάθος;
Κι αν σε διαβεβαιώσω πως δεν υπάρχει λάθος και σωστό;
Κι αν σου πω πως το μόνο που έχει σημασία είναι να μη σκοτώσεις και να μη σκοτωθείς, να μην πεθάνεις εσύ και να μην πεθάνεις και κανέναν άλλο;
Πέραν αυτού, μην σε απασχολεί παρά μόνον ένα, μια ερώτηση, μια βουτιά προς τα μέσα: τι θες; Τι θες πραγματικά;
Περνάει ο καιρός.
Όσο κι αν αποφεύγεις να στρέφεις το βλέμμα κατά το μέρος της, η έξοδος είναι εκεί. Ακίνητη. Σε περιμένει. Κι εσύ, με τα μάτια χαμηλωμένα και το κεφάλι χωμένο στην άμμο, πας για μετωπική. Tροχαίο.
Αποδέξου. Και μην ξεχνάς να αναρωτιέσαι κάθε στιγμή από εδώ και πέρα: τι θες;
Ένα ποίημα | Whatever makes us happy on a Sunday morning
Η έξοδος είναι εκεί. Ακίνητη.
Κυριακή, 04 Ιουλίου 2021 08:00
Διαβάστηκε φορες
Γιώργος Μυζάλης
Από τότε που θυμάται τον εαυτό του ασχολείται με τη μουσική: ως ακροατής, μουσικός, μουσικολόγος, δημοσιογράφος, μουσικοκριτικός, στιχουργός και ραδιοφωνικός παραγωγός. Θεωρεί σημαντικότερη των παραπάνω την ιδιότητα του ακροατή. Είναι μουσικολόγος – ερευνητής και διδάκτορας της εθνομουσικολογίας και πρόσφατα κυκλοφόρησε το πρώτο του βιβλίο με τίτλο «Το πολιτικό τραγούδι στην Ελλάδα 1974 0 2002»(εκδόσεις Fagottobooks). Διετέλεσε επί σειρά ετών διευθυντής του Αρχείου Ελληνικής Μουσικής της Α.Ε.Π.Ι. (Ανώνυμη Εταιρεία για την Προστασία της Πνευματικής Ιδιοκτησίας) και αργότερα διευθυντής του τμήματος μελών της Ε.Υ.Ε.Δ. (Ειδική Υπηρεσία Έκτακτης Διαχείρισης Δικαιωμάτων). Παράλληλα, εδώ και είκοσι χρόνια αρθρογραφεί (δισκοκριτικές, reviews και συνεντεύξεις) για τη μουσική και το τραγούδι.
Περισσότερα Άρθρα