Η Susan Wojcicki, CEO του YouTube, ανακοίνωσε την έναρξη μιας νέας μορφής πρόσβασης σε τηλεοπτικό περιεχόμενο, το YouTube TV. H νέα υπηρεσία δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τις αγαπημένες τους εκπομπές χωρίς την τυπική μορφή συνδρομητικής τηλεόρασης.
Με 40 κανάλια, μεταξύ των οποίων τα μεγαλύτερα συνδρομητικά, το YouTube Red (YouTube βίντεο χωρίς διαφημίσεις σε καλή ποιότητα) και νέες εκπομπές παραγωγής YouTube, θα ξεκινήσει τη λειτουργία του στις ΗΠΑ σε μερικές μέρες και θα κοστίζει 35 δολάρια το μήνα. Ακόμα, δεν υπάρχει ενημέρωση για τη διαθεσιμότητα της υπηρεσίας σε άλλες χώρες.
H διαφορά με τη συνδρομητική; Δεν θα χρειάζεται εξοπλισμός όπως δορυφορικό πιάτο ή αποκωδικοποιητής, ο χρήστης θα μπορεί να αποθηκεύει τις αγαπημένες του εκπομπές σε cloud χωρίς περιορισμό χώρου, θα μπορεί να παρακολουθεί όλες τις εκπομπές στο κινητό, το tablet, τον υπολογιστή ή την τηλεόρασή του. Θα υπάρχουν περιορισμοί σε περιεχόμενο όπως σημαντικά παιχνίδια του NFL, τα οποία ο χρήστης θα μπορεί να τα δει μόνο σε τηλεόραση και υπολογιστή.
Φαίνεται πως το τηλεοπτικό τοπίο αλλάζει. Μετά την καθιέρωση των streaming υπηρεσιών στη μουσική έρχεται η προσαρμογή των νέων δεδομένων και στην τηλεόραση.
Με 40 κανάλια, μεταξύ των οποίων τα μεγαλύτερα συνδρομητικά, το YouTube Red (YouTube βίντεο χωρίς διαφημίσεις σε καλή ποιότητα) και νέες εκπομπές παραγωγής YouTube, θα ξεκινήσει τη λειτουργία του στις ΗΠΑ σε μερικές μέρες και θα κοστίζει 35 δολάρια το μήνα. Ακόμα, δεν υπάρχει ενημέρωση για τη διαθεσιμότητα της υπηρεσίας σε άλλες χώρες.
H διαφορά με τη συνδρομητική; Δεν θα χρειάζεται εξοπλισμός όπως δορυφορικό πιάτο ή αποκωδικοποιητής, ο χρήστης θα μπορεί να αποθηκεύει τις αγαπημένες του εκπομπές σε cloud χωρίς περιορισμό χώρου, θα μπορεί να παρακολουθεί όλες τις εκπομπές στο κινητό, το tablet, τον υπολογιστή ή την τηλεόρασή του. Θα υπάρχουν περιορισμοί σε περιεχόμενο όπως σημαντικά παιχνίδια του NFL, τα οποία ο χρήστης θα μπορεί να τα δει μόνο σε τηλεόραση και υπολογιστή.
Φαίνεται πως το τηλεοπτικό τοπίο αλλάζει. Μετά την καθιέρωση των streaming υπηρεσιών στη μουσική έρχεται η προσαρμογή των νέων δεδομένων και στην τηλεόραση.