
Το Mix Grill σας προφέρει προσκλήσεις για την παράσταση" Ο καλύτερος τρόπος να ζεις" του Νόελ Κάουαρντ στο "Από Μηχανής Θέατρο". Στείλτε μας e-mail στο contest@mixgrill.gr με θέμα: ΝΑ ΖΕΙΣ και το Ονοματεπώνυμο σας σε αυτό και κερδίστε μια από τις 5 διπλές προσκλήσεις που προσφέρουμε για την παράσταση της Κυριακής 12.12 στις 9:30 μμ.
Αν θέλετε να αυξήσετε τις πιθανότητες να κερδίσετε, μπορείτε αφού στείλετε το παραπάνω e-mail, να παίξετε στο on-line trivial παιχνίδι μας "Μονομαχίες" και για κάθε παιχνίδι που θα παίξετε, θα έχετε άλλη μια συμμετοχή. Όσα περισσότερα παιχνίδια παίξετε, τόσες φορές θα είναι το όνομα σας στην κλήρωση.
Η κλήρωση θα γίνει το Σάββατο 11/12 στις 17:00. Οι νικητές θα ειδοποιηθούν με e-mail.
Update 12/12: Οι νικητές έχουν ενημερωθεί με e-mail.
Ο καλύτερος τρόπος να ζεις
του Νόελ Κάουαρντ
Από τις 21 Νοεμβρίου 2010 η Εταιρεία Θεάτρου Συν-Επί (+,Χ) θα παρουσιάσει στο Από Μηχανής Θέατρο για πρώτη φορά στην Ελλάδα την υψηλή κωμωδία του Νόελ Κάουαρντ Ο καλύτερος τρόπος να ζεις... Ένα μεθυστικό ερωτικό γαϊτανάκι που αποδεικνύει ότι η πάλη ανάμεσα στον πόθο για την καταξίωση και τη χαοτική έκρηξη της ερωτικής επιθυμίας δεν μπορεί παρά να είναι αιώνια!

Ο Όττο το σκάει έξω φρενών από το ατελιέ του στο Παρίσι όταν ανακαλύπτει την ερωμένη του Γκίλντα στο κρεβάτι με τον καλύτερο του φίλο, τον Λήο. Ο Λήο καταρρακώνεται στο Λονδίνο όταν συλλαμβάνει τον Όττο και την Γκίλντα ταραγμένους μετά το σεξ. Μόνο που τώρα αυτή που αποδρά είναι η Γκίλντα, αποζητώντας την ευτυχία και την επιτυχία στη Νέα Υόρκη, στον γάμο της με τον Έρνεστ, έμπορο έργων τέχνης. Ο Όττο και ο Λήο όμως μετά από δύο χρόνια στα νησιά του Ειρηνικού επιστρέφουν για να τη διεκδικήσουν. Κάθε σενάριο που τους απομακρύνει από εκείνη είναι ανυπόφορο. Ποια θα είναι η λύση που θα τους προσφέρει τελικά την ευτυχία;
Πώς μπορεί να επηρεάσει μια γενιά ανθρώπων εθισμένων στην αποκάλυψη και τη συσσώρευση της πληροφορίας ένα έργο του 1930 όπου η γλώσσα κρύβει, καλύπτει και μυθοποιεί όσα δεν μπορούν να ειπωθούν με το όνομά τους, ενώ τα ειρωνεύεται και τα κατασπαράζει; Σε αυτό το έργο ο Κάουαρντ πετυχαίνει ότι πιο δύσκολο για έναν θεατρικό συγγραφέα: να απεικονίσει ό,τι θεωρείται ανήθικο χωρίς να το κατηγορεί ούτε να το επικροτεί, κάνοντας το τόσο γοητευτικό ώστε να μην γίνεται απωθητικό, αλλά και τόσο απάνθρωπο ώστε να μη φαντάζει σαν ιδανικό.
Από το Παρίσι στο Λονδίνο, από τα νησιά του Ειρηνικού στη Νέα Υόρκη, ένα ξεκαρδιστικό ταξίδι που καταργεί το ψέμα του αυθορμητισμού και οδηγεί στην αλήθεια της πιο σκληρής στοργής.
Η Ταυτότητα της Παράστασης
Μετάφραση – Σκηνοθεσία: Αντώνης Γαλέος
Σκηνικἀ– Κοστούμια: Νίκος Αναγνωστόπουλος
Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος
Ηχητικό περιβάλλον: Νέστωρ Κοψιδάς
Χορογραφία: Αντωνίνα Βλουτή
Παίζουν: Κωνσταντίνος Γαβαλάς, Νέστωρ Κοψιδάς, Δημήτρης Μακαλιάς, Φαίη Ξυλά
Aκούγονται οι φωνές των: Άκι Βλουτή, Μάγιας Λυμπεροπούλου, Κατερίνας Μπερδέκα, Ρούλας Πατεράκη
Τα ρούχα της παράστασης είναι ευγενική χορηγία του Λάκη Γαβαλά
ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΗΣ ΘΕΑΤΡΟ Ακαδήμου 13, Μεταξουργείο, 210 5231131
ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ 21 Noεμβρίου 2010 - 28 Φεβρουαρίου 2011
ΗΜΕΡΕΣ & ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ Κυριακή, Δευτέρα, Τρίτη 21.30, Σάββατο: 18.00
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ κανονικό: 20€, φοιτητικό: 14€, Κάθε Τρίτη: 2 άτομα με 1 εισιτήριο

Για το έργο (από την κριτική του John Lahr για το έργο)
Ο κύριος στόχος του γέλιου: μέσα από την επιπολαιότητα και ό,τι πιο επιφανειακό δεν αδρανούμε μπροστά στα σοβαρά θέματα της ζωής∙ κάθε άλλο… τα καταργούμε. Για τον Κάουαρντ Ο καλύτερος τρόπος να ζεις είναι να ξεπερνάς κάθε όριο εγωισμού και ματαιοδοξίας, να τα παίζεις όλα για όλα συνεχώς. Όπως ακριβώς είπε και σε ένα τραγούδι του ο Κάουαρντ:
Έλα κι εσύ Μες στη θύελλα, τη θύελλα, τη θύελλα
Έλα να γράψουμε Μια νέα σελίδα στην ανθρώπινη ιστορία
Και πρώτοι στον χορό οι ηθικολόγοι Μες στον χορό σαν διάβολοι…
Η βία και η ανεμελιά αυτών των στίχων αποτελούν την ουσία των παιχνιδιών του τριγώνου Γκίλντα, Λήο και Όττο, που βασανίζουν ο ένας τον άλλον με την παρουσία και την απουσία τους. Στους Times η κριτική παρατηρούσε: 'Το θέμα δεν είναι να καταστρατηγηθούν απλώς οι συμβάσεις: το θέμα είναι μάλλον το πώς ο άνθρωπος μπορεί να το σκάσει'.
Ο Κάουαρντ ήταν ένας κατεξοχήν σταρ και γνώριζε ότι μεγαλύτερο σφάλμα δεν υπάρχει από το φανερώνεις τη δίψα για αναγνώριση. 'Αν είσαι σταρ, οφείλεις να συμπεριφέρεσαι σαν σταρ. Όπως εγώ'. Αντί να μεταμφιέζει τον ναρκισσισμό του πίσω από μια επίδειξη καλών τρόπων, ο Κάουαρντ εξομολογείται, εξερευνεί, χλευάζει την αδυσώπητη ενασχόληση του με την εμφάνιση των πραγμάτων. Εξιλεώνεται μέσα από το γέλιο. Πολλοί συγγραφείς θα έκρυβαν καλά τη σκανδαλώδη έλλειψη αρχών των ηρώων τους, τον αγώνα τους για να πετύχουν τις φιλοδοξίες τους, να κάνουν να φανεί το ταλέντο τους, να ικανοποιηθεί το πάθος τους – στο Ο καλύτερος τρόπος να ζεις ο Κάουαρντ φροντίζει να είναι τα πρώτα που θα φανερωθούν και δεν θα πάψουν στιγμή να τονίζονται.

Το έργο Ο καλύτερος τρόπος να ζεις γράφτηκε το 1932, και ανέβηκε στη Νέα Υόρκη με εξαιρετική επιτυχία το 1933∙ χρειάστηκε να περάσουν έξι ολόκληρα χρόνια για να επιτρέψει η λογοκρισία να ανέβει στο Λονδίνο. Το έργο έκανε 230 παραστάσεις όταν διέκοψε την πορεία του ο πόλεμος. Όταν εισβάλουν στην καθημερινή ζωή ο εθνικισμός, τα παγκόσμια οικονομικά συμφέροντα και η μοιρολατρία, η παράτολμη επιπολαιότητα του Κάουαρντ έμοιαζε να σηματοδοτεί το τέλος μιας άλλης εποχής ή ένα ουτοπικό αίτημα για μια αλλόκοτη αναρχία.