Δεν πέρασαν 10 λεπτά από τη στιγμή που επικοινώνησα με τον John Robb, για μια αποκλειστική του δήλωση για το Γιάννη Πετρίδη... Να τι μου είπε. Είμαι περήφανος (πέρα από τα επαγγελματικά..) που είναι φίλος. Ακούστε τον και θα καταλάβετε...
Αυτή την περίοδο ο John Robb οργανώνει το πρώτο Rebellion Literary Festival, το οποίο θα έχει συνεντεύξεις και συζητήσεις με πολύ μεγάλα ονόματα της μουσικής, όπως οι PETER MURPHY (BAUHAUS), JOHN JOSEPH (CRO MAGS) και άλλοι.
Περισσότερα δείτε εδώ.
' Κάποιοι τραγουδούσαν "don't let the bastards grind you down" (μην αφήσεις τους μπάσταρδους να σε συνθλίψουν) και σ' αυτές τις εποχές οι εταιρικές συγχωνεύσεις και οι δικηγόροι και οι λογιστές νομίζουν ότι ξέρουν περισσότερα για το ροκ εν ρολ από εμάς. Είμαι σοκαρισμένος από το άκουσμα της τελευταίας γελειωδέστατης ηλίθιας απόφασης των 'κοστουμιών'. Απ' ότι φαίνεται ο Γιάννης Πετρίδης, ένας κορυφαίος Έλληνας παραγωγός (DJ), που τον εκτιμούν σε όλο τον κόσμο -για πολλούς είναι ο έλληνας John Peel- απολύθηκε από το ραδιόφωνο της ΕΡΤ στην Ελλάδα. Ελπίζω αυτή η γελοία ιδέα να μην είναι πραγματικότητα.
Ο Πετρίδης υπήρξε ο σύνδεσμος μεταξύ της ελληνικής μουσικής και του υπόλοιπου κόσμου. Ήταν η σύνδεση που έφερε πολλά συγκροτήματα σε επαφή με το ελληνικό κοινό και τον εκτιμούσαμε απεριόριστα εδώ στο Ηνωμένο Βασίλειο. Είμαι σίγουρος ότι αυτή θα είναι μόνο προσωρινή απουσία. Δεν μπορεί να αργήσει η ώρα που ένας παραγωγός με το ταλέντο και το μυαλό του (σ.μ. Πετρίδη) θα εμφανιστεί κάπου αλλού για να εξευτελίσει το ραδιοφωνικό σταθμό που πήρε αυτή τη χαζή απόφαση (σ.μ. της απόλυσής του). Θα ήθελα να αφιερώσω ένα μικρό γύρο αυτής της εβδομάδας σε αυτόν (σ.μ. τον Πετρίδη)και σε όλους τους παραγωγούς που δουλεύουν από μια παρόμοια θέση σε όλο τον κόσμο.
Αυτοί είναι το δίκτυο πάνω στο οποίο είναι βασιμένη όλη η η σπουδαία σύγχρονη μουσική. Δύσκολα θα βρεθεί συγκρότημα που γεμίζει στάδια σε οποιαδήποτε χώραπου να μη χρωστάει καταρχάς, το πρώτο του άκουσμα σε ανθρώπους σαν αυτούς και στις ακούραστες προσπάθειές τους να ακουστούν (σ.μ. τα συγκροτήματα). Και δεν είναι μόνο τα συγκροτήματα που γεμίζουν στάδια, αλλά και το παραμικρό ενδιαφέρον σε γκρουπ που ξεπηδούν παντού, σε γκρουπ 'κυκλώματα' γκρουπ που σημαίνουν κάτι για κάποιους, συγκροτήματα για τα οποία θα μιλούν μετά από 25 χρόνια, που πρωτοακούστηκαν σε εκπομπές σαν αυτές.
Εκπομπές σαν αυτές είναι τα μέρη όπου αφήνεται χώρος για μικρής εμβέλειας ακούσματα και λαϊκούς (pop) δίσκους-βιβλία που κανείς ποτέ δεν αγοράζει ή αγοράζει αλλά δεν ξανά ακούει ποτέ άλλοτε. Ξέρεις, είναι εκατομμύρια πωλήσεις που θα ορκιζόσουν ότι δε θα τα ξανακούσεις. Σκέφτεσαι υπάρχουν άνθρωποι που αγοράζουν αυτούς τους δίσκους και τους ξανακούν για τα επόμενα 20 χρόνια; Τους ακούνε έστω και μια φορά; Άνθρωποι σας το Γιάννη Πετρίδη , ακούς τις εκπομπές τους, βλέπεις τι παίζουν που το έπαιζαν και έπαιζαν και πριν 20-30 χρόνια. Αυτή η μουσική είναι ανεξάντλητη. Είμαι με το μέρος ανθρώπων όπως ο Πετρίδης.
Respect to you mate! Ανυπομονώ να σε ακούσω στην επόμενη εκπομπή σου σε ένα ραδιοφωνικό σταθμό που να είναι μοδάτος και άνετος αρκετά για να σε προσλάβει.'
Αυτή την περίοδο ο John Robb οργανώνει το πρώτο Rebellion Literary Festival, το οποίο θα έχει συνεντεύξεις και συζητήσεις με πολύ μεγάλα ονόματα της μουσικής, όπως οι PETER MURPHY (BAUHAUS), JOHN JOSEPH (CRO MAGS) και άλλοι.
Περισσότερα δείτε εδώ.
' Κάποιοι τραγουδούσαν "don't let the bastards grind you down" (μην αφήσεις τους μπάσταρδους να σε συνθλίψουν) και σ' αυτές τις εποχές οι εταιρικές συγχωνεύσεις και οι δικηγόροι και οι λογιστές νομίζουν ότι ξέρουν περισσότερα για το ροκ εν ρολ από εμάς. Είμαι σοκαρισμένος από το άκουσμα της τελευταίας γελειωδέστατης ηλίθιας απόφασης των 'κοστουμιών'. Απ' ότι φαίνεται ο Γιάννης Πετρίδης, ένας κορυφαίος Έλληνας παραγωγός (DJ), που τον εκτιμούν σε όλο τον κόσμο -για πολλούς είναι ο έλληνας John Peel- απολύθηκε από το ραδιόφωνο της ΕΡΤ στην Ελλάδα. Ελπίζω αυτή η γελοία ιδέα να μην είναι πραγματικότητα.
Ο Πετρίδης υπήρξε ο σύνδεσμος μεταξύ της ελληνικής μουσικής και του υπόλοιπου κόσμου. Ήταν η σύνδεση που έφερε πολλά συγκροτήματα σε επαφή με το ελληνικό κοινό και τον εκτιμούσαμε απεριόριστα εδώ στο Ηνωμένο Βασίλειο. Είμαι σίγουρος ότι αυτή θα είναι μόνο προσωρινή απουσία. Δεν μπορεί να αργήσει η ώρα που ένας παραγωγός με το ταλέντο και το μυαλό του (σ.μ. Πετρίδη) θα εμφανιστεί κάπου αλλού για να εξευτελίσει το ραδιοφωνικό σταθμό που πήρε αυτή τη χαζή απόφαση (σ.μ. της απόλυσής του). Θα ήθελα να αφιερώσω ένα μικρό γύρο αυτής της εβδομάδας σε αυτόν (σ.μ. τον Πετρίδη)και σε όλους τους παραγωγούς που δουλεύουν από μια παρόμοια θέση σε όλο τον κόσμο.
Αυτοί είναι το δίκτυο πάνω στο οποίο είναι βασιμένη όλη η η σπουδαία σύγχρονη μουσική. Δύσκολα θα βρεθεί συγκρότημα που γεμίζει στάδια σε οποιαδήποτε χώραπου να μη χρωστάει καταρχάς, το πρώτο του άκουσμα σε ανθρώπους σαν αυτούς και στις ακούραστες προσπάθειές τους να ακουστούν (σ.μ. τα συγκροτήματα). Και δεν είναι μόνο τα συγκροτήματα που γεμίζουν στάδια, αλλά και το παραμικρό ενδιαφέρον σε γκρουπ που ξεπηδούν παντού, σε γκρουπ 'κυκλώματα' γκρουπ που σημαίνουν κάτι για κάποιους, συγκροτήματα για τα οποία θα μιλούν μετά από 25 χρόνια, που πρωτοακούστηκαν σε εκπομπές σαν αυτές.
Εκπομπές σαν αυτές είναι τα μέρη όπου αφήνεται χώρος για μικρής εμβέλειας ακούσματα και λαϊκούς (pop) δίσκους-βιβλία που κανείς ποτέ δεν αγοράζει ή αγοράζει αλλά δεν ξανά ακούει ποτέ άλλοτε. Ξέρεις, είναι εκατομμύρια πωλήσεις που θα ορκιζόσουν ότι δε θα τα ξανακούσεις. Σκέφτεσαι υπάρχουν άνθρωποι που αγοράζουν αυτούς τους δίσκους και τους ξανακούν για τα επόμενα 20 χρόνια; Τους ακούνε έστω και μια φορά; Άνθρωποι σας το Γιάννη Πετρίδη , ακούς τις εκπομπές τους, βλέπεις τι παίζουν που το έπαιζαν και έπαιζαν και πριν 20-30 χρόνια. Αυτή η μουσική είναι ανεξάντλητη. Είμαι με το μέρος ανθρώπων όπως ο Πετρίδης.
Respect to you mate! Ανυπομονώ να σε ακούσω στην επόμενη εκπομπή σου σε ένα ραδιοφωνικό σταθμό που να είναι μοδάτος και άνετος αρκετά για να σε προσλάβει.'