Αν είναι ένα στοιχείο που χαρακτηρίζει τους Σουηδούς rockers Graveyard είναι η ικανότητά τους να αντεπεξέρχονται στις δυσκολίες. Ξεκινώντας το 2006 από το Γκέτεμποργκ, οι Joakim Nilsson, Rikard Edlund, Axel Sjöberg και Truls Mörck κυκλοφόρησαν τον επόμενο χρόνο το ομότιτλο ντεμπούτο άλμπουμ τους, με τις κριτικές να είναι συγκρατημένες, αλλά ως επί το πλείστο θετικές. Ήταν φανερό πως το συγκρότημα είχε μια βασική μουσική ταυτότητα, με έμφαση στο ροκ της δεκαετίας του ΄70 και μια heavy blues διάσταση στον ήχο τους.
Ήταν η κυκλοφορία του εξαιρετικού "Hisigen Blues" (2011) όμως που τους εκτόξευσε παγκοσμίως, κατατάσσοντάς τους ανάμεσα στους κορυφαίους εκπρόσωπους της σκηνής. Το "Hisingen Blues" είναι ένα άψογος φόρος τιμής στις κλασικές ροκ μπάντες όπως οι Led Zeppelin, οι Black Sabbath και οι Cream, διατηρώντας παράλληλα τη δική τους ταυτότητα. Κομμάτια όπως το "No Good, Mr. Holden" και το "The Siren" παρουσιάζουν δυναμικά κρεσέντο και εκφραστικά φωνητικά από τον frontman Joakim Nilsson. Ενώ το ντεμπούτο τους έθεσε τις βάσεις για το ρετρό-ροκ στυλ τους, αυτό το άλμπουμ τελειοποίησε την προσέγγισή τους και τους έφερε διεθνή αναγνώριση. Έχοντας υπογράψει στη Nuclear Blast Records για αυτήν την κυκλοφορία, οι Graveyard απέκτησαν πρόσβαση σε ένα ευρύτερο κοινό που διψούσε για μια ροκ αναβίωση περασμένων δεκαετιών.