Γιατί να περιμένω στην ουρά για μια μάρκα για μπύρα και να μην μπορώ να την αγοράσω ηλεκτρονικά;

Γιατί να περιμένω στην ουρά για μια μάρκα για μπύρα και να μην μπορώ να την αγοράσω ηλεκτρονικά;

Η ηλεκτρονική αγορά κουπονιών για αγορά φαγητού, ποτών κλπ είναι μια εφικτή λύση.
Διαβάστηκε φορες
Στα Ελληνικά Μουσικά Φεστιβάλ υπάρχουν 2 μεγάλες ουρές όταν θες να αγοράσεις μια μπύρα, νερό, φαγητό ή οτιδήποτε άλλο. Η πρώτη ουρά είναι στις μάρκες, που πρέπει να πάρεις για να αγοράσεις οτιδήποτε και η δεύτερη στο bar. Στις βραδιές όπου συγκεντρώνονται πάνω από 20.000 άνθρωποι σε έναν συναυλιακό χώρο, αυτές οι ουρές είναι μεγάλες από τις 8 μμ και μετά.

Πώς μπορεί να βελτιωθεί αυτή η κατάσταση;

Ας δούμε τι γίνεται σε κάποια από τα Ξένα Μουσικά Φεστιβάλ:

Bonnaroo Festival wristband

ΧΡΗΣΗ WRISTBAND - ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ ΜΕ CHIP

Το Roskilde (Δανία), ένα από τα μεγαλύτερα μη κερδοσκοπικά Φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο, το μεγαλύτερο στην Βόρεια Ευρώπη και με ιστορία από το 1971, το Lollapalooza (Η.Π.Α.), ένα από τα πιο γνωστά Αμερικάνικα Φεστιβάλ από το 1991 με πάνω από 160.000 επισκέπτες κάθε χρόνο, το Coachella (Η.Π.Α.), ένα Φεστιβάλ που συγκεντρώνει πάνω από 250.000 ανθρώπους, το Bonnaroo (Η.Π.Α.)  καθώς και το Rock en Seine (Γαλλία), ένα από τα πιο γνωστά Φεστιβάλ στο Παρίσι χρησιμοποιούν τα βραχιολάκια με chip για διάφορες δραστηριότητες μέσα στους χώρους των Φεστιβάλ. 

Όσοι επισκέπτονται αυτά τα Φεστιβάλ παραλαμβάνουν το wristband είτε ταχυδρομικά ή στην προπώληση εισιτηρίων ή από τα γραφεία του Φεστιβάλ ή στην υποδοχή του χώρου που θα γίνει το Φεστιβάλ. Το βραχιολάκι έχει chip, το οποίο συνδέεις με συγκεκριμένη Εφαρμογή στο κινητό σου (mobile application), στην οποία μπορείς να βάλεις όσα χρήματα θες. Με αυτό μπορείς να μπεις στο Φεστιβάλ και να αγοράσεις φαγητό, ποτά, μπλουζάκια και ότι άλλο πουλιέται στο camp.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΚΟΥΠΟΝΙΟΥ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ/ΠΟΤΟ

Το EXIT Festival (Σερβία) έχει την δικιά του κάρτα και μόνο με αυτήν γίνεται οποιαδήποτε αγορά μέσα στο Κάστρο του Φεστιβάλ, στο Novi Sad.

Ακόμη, όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω, το Rock Werchter, το Pukkelpop και το Dour Festival δίνουν τη δυνατότητα ηλεκτρονικής αγοράς κουπονιών, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για προμήθεια φαγητού και ποτών κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ.


Rock Werchter


Pukkelpop Festival


Dour Festival

Από τα παραπάνω, είναι φανερό ότι υπάρχουν λύσεις για την βελτίωση αυτής της κατάστασης, που έχουμε κάθε χρόνο στους Ελληνικούς Φεστιβαλικούς χώρους. Καταλαβαίνω απόλυτα ότι η χρήση του βραχιολιού με chip ή της ειδικής κάρτας του Φεστιβάλ έχει επιπλέον κόστος για τους διοργανωτές και είναι δύσκολο να χρησιμοποιηθούν στα δικά μας Φεστιβάλ, που είναι πολύ μικρά, σε σχέση με τα παραπάνω.

Όμως, η ηλεκτρονική αγορά κουπονιών/μαρκών για αγορά φαγητού, ποτών κλπ είναι μια εφικτή λύση, η οποία θα μπορούσε να γίνει σε συνεργασία με το Viva ή το Public ή το Ticketmaster. Μάλιστα, θα βοηθούσε πολύ αν αυτή η λύση μπορεί να χρησιμοποιηθεί και κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ, αλλά σ' αυτή την περίπτωση πρέπει να υπάρξει αντίστοιχη βελτίωση των υπηρεσιών της Κινητής Τηλεφωνίας στον συναυλιακό χώρο.

Λύσεις λοιπόν υπάρχουν για καλυτέρευση της Φεστιβαλικής εμπειρίας μας και το κοινό έχει σε πολύ μεγάλο βαθμό εξοικειωθεί με τα smart phones, για να ανταπεξέλθει σ' αυτές τις επιλογές. 

Θα προχωρήσουν σ' αυτές τις λύσεις τα Ελληνικά Φεστιβάλ;

Αξιολόγηση
Βαθμολογήστε το άρθρο
10,0 / 10 (σε 1 αξιολογήσεις)
Για να αξιολογήσετε επιλέξτε το επιθυμητό αστέρι

Κωδικός επιβεβαίωσης, γράψτε τους χαρακτήρες που βλέπετε στην εικόνα

Διαβάστε ακόμα