Οι Playground Theory είναι το Pick-up συγκρότημα αυτών των 2 εβδομάδων. Σ' αυτή τη δεύτερη συνέντευξη τους, τα παιδιά μας παρουσιάζουν διαφορετικές πτυχές του εαυτού τους, μέσα από τις έξυπνες και συνάμα περίεργες ερωτήσεις μας.
1a. Σας έχει τύχει να έχει τρύπα το καλαμάκι του φραπέ σας; Πώς το αντιμετωπίσατε;
Βρήκαμε ένα δεύτερο στόμα να ρουφάει από την τρύπα, ή απλά τη κλείσαμε με το δάχτυλο.
1b. Κάθε εμπόδιο για καλό;
“Ότι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό”.
2a. Έχετε δει εξωγήινο;
Μπα, οι γήινοι είναι αρκετοί
2b. Ποια η γνώμη σας για τη θρησκεία; Πιστεύετε στο Θεό;
Οι απόψεις διίστανται .
3a. Έχετε κάνει ποτέ γυμνισμό;
Δεν λέμε :-p
3b. Πόσο ρόλο παίζει η εμφάνιση για έναν μουσικό / συγκρότημα;
Αν η μουσική είναι καλή, καθόλου. Αλλά όταν είσαι πάνω στην σκηνή «πουλάς» αναγκαστικά και την εξωτερική σου εμφάνιση.
4a. Έχετε έναν bic και μια 90άρα κασέτα. Πόσο χρόνο χρειάζεστε για να τη γυρίσετε;
Πάλι καλά δε θα χρειαστεί να θυμηθούμε.
4b. Τεχνολογία + μουσική = ;
Πολύ ενδιαφέρον αποτέλεσμα με άπειρες δυνατότητες.
5a. Ποια είναι η ιδανική στιγμή για να βγει το βουτηγμένο μπισκοτάκι απ΄τον καφέ;
2,1234 secs (καταλήξαμε στην απάντηση αυτή μετά από ειδική πρακτική μελέτη).
5b. Υπάρχουν χρήματα για “μπισκοτάκι” στις μέρες μας;
Πλέον όχι, γιατί τα φάγαμε όλα χάριν της παραπάνω μελέτης.
6a. Πώς πάει το πρωί ο χιονοκαθαριστής στη δουλειά του;
Έλα ντε;
6b. Θεωρείτε την εργασιομανία -μουσικά και μη- προσόν ή μειονέκτημα;
Οτιδήποτε έχει το συνθετικό “μανία” το θεωρούμε προσόν.
7a. Πώς ξέρουν όσοι γράφουν “ακόμα πιο νόστιμο!” στις γατοσκυλοτροφές ότι όντως είναι;
Έτσι όπως ξέρουν ποια μουσική πρέπει να ακούνε τα φυτά για έχουν καλύτερη ψυχολογία.
7b. Η διαφήμιση είναι σίγουρα ένα μεγάλο όπλο στο να γίνει γνωστό ένα συγκρότημα. Θα δίνατε ποτέ κάποιο τραγούδι σας για την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας που είναι αντίθετα με τα πιστεύω σας;
Θα θέλαμε να πούμε «όχι» άλλα αυτό θα εξαρτιόταν από πολλούς παράγοντες, όπως η οικονομική μας κατάσταση την συγκεκριμένη στιγμή, η αμοιβή, η εκτιμώμενη προώθηση που θα είχαμε, το προϊόν, η διαφήμιση και ίσως τα χαρακτηριστικά του τραγουδιού που θα επιλεγόταν.
8a. Με τι ταχύτητα “απλώνεται” το σκοτάδι;
Αντιστρόφως ανάλογη από την απόσταση σου με το διακόπτη (ειδικά ανεβαίνοντας σε κλιμακοστάσιο).
8b. Σας έλκει περισσότερο το φως ή το σκοτάδι; Εκφράζεται αυτό μέσα από τη μουσική σας και γενικότερα από τη σχέση σας με τις Τέχνες;
Και τα δύο. Δεν μπορεί να υπάρξει το ένα χωρίς το άλλο. Κάποια κομμάτια μας είναι “φωτεινά”, ενώ άλλα εκφράζουν τις σκοτεινές πτυχές μας. Στα περισσότερα πάντως συνυπάρχει το φως και το σκοτάδι.
9a. Οι γοργόνες κάνουν απολέπιση;
Ποτέ!
9b. Η φιλαυτία ως αμάρτημα, έφτασε να ανήκει στα θανάσιμα. Σήμερα, σε πολλές περιπτώσεις, φαίνεται να γίνεται αυτοσκοπός και ζητούμενο. Πού, πιστεύετε, μπορεί να οδηγήσουν τέτοιες συμπεριφορές και άγχη σχετικά με το φαίνεσθαι και τι επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό στην αυθεντική έκφραση της Τέχνης;
Θεωρώντας ότι η τέχνη κάποιου είναι επέκταση του εαυτού του, τέχνη και φιλαυτία σίγουρα συνδέονται σε κάποιο βαθμό. Ίσως να μην επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την αυθεντική έκφραση της Τέχνης αλλά είναι πιθανό να οδηγήσει τον καλλιτέχνη σε άλλο αποτέλεσμα από αυτό που θα μπορούσε πραγματικά να παρουσιάσει.
10a. Αντί να φεύγουμε “σιγά-σιγά”. δε θα μπορούσαμε να μείνουμε λίγο ακόμα και να φύγουμε “γρήγορα-γρήγορα”;
Όποιος φεύγει γρήγορα (πόσο μάλλον γρήγορα-γρήγορα!) σκοντάφτει.
10b. Θα φεύγατε από την Ελλάδα αναζητώντας μια “καλύτερη”, σας πρότυπα, ζωή;
Δεν θέλουμε να φύγουμε, αλλά ας μη λέμε μεγάλες κουβέντες.
Θέλετε να μπείτε στο "Pick-Up"; Αν ναι, μας στέλνετε τα παρακάτω:
- βιογραφικό
- τουλάχιστον δύο (2) φωτογραφίες
- ένα (1) τουλάχιστον τραγούδι σε οποιαδήποτε μορφή (mp3, youtube, soundcloud, bandcamp κλπ)
Όλα αυτά τα στέλνετε στο info @ mixgrill.gr και θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.