Ο φάκελος περιλαμβάνει το album, κάποια γραφικά και ένα σημείωμα του Jaar, όπου εξηγεί λεπτομερώς τις καταβολές της δουλειάς του: Κάποια κομμάτια, αναφέρει, δημιουργήθηκαν πριν καν δει την ταινία. Το Garden of Eden, για παράδειγμα, γράφτηκε για ένα ζουζούνι που βρήκε στο σαλόνι του, ενώ τα υπόλοιπα κομμάτια προορίζονταν για άλλα projects, στα οποία εν τέλει δεν συμμετείχε (όπως το A&E Zombie Show: The Returned) και το Shame είναι ένα ραπ κομμάτι, το οποίο είχε απορριφθεί.
Ο Jaar γράφει: «Στις αρχές του 2015, ο φίλος μου ο Milo, άκουσε ορισμένα από αυτά τα κομμάτια και μου μίλησε για την ταινία. Την είδα και έμεινα άναυδος. Ένιωσα ότι η αισθητική της είχε νόημα μαζί με τις παράξενες θεματικές, με τις οποίες είχα εμμονή τα τελευταία χρόνια. Ήμουν περίεργος να δω πώς θα ακούγονταν τα τραγούδια μου, συνδυαζόμενα με τις εικόνες, κάτι που κατέληξε σε έναν διήμερο μαραθώνιο, όπου έφτιαξα soundtrack για όλη την ταινία, δημιουργώντας ένα κολλάζ μουσικών που είχα γράψει τα δύο τελευταία χρόνια.
Η ταινία μου έδωσε μία δομή να ακολουθήσω, και θεματικές στις οποίες έπρεπε να εμμείνω. Ξεκαθάρισε αυτή τη μουσική, η οποία είχε δημιουργηθεί από και μέσα σε χάος. Μου έδωσε τα κότσια να την δημοσιεύσω. Ήθελα να οργανώσω κάποιες προβολές, αλλά ο άνθρωπος που έχει τα πνευματικά δικαιώματα της ταινίας θέλει να κυκλοφορεί μόνο η αυθεντική εκδοχή της. Δεν τον αδικώ, είμαι σίγουρος ότι ο Paradjanov δεν θα ήθελε ένα παιδί από τη Νέα Υόρκη να μπλέκεται στο αριστούργημά του και να ονομάζει ό,τι έκανε soundtrack. Το έχω ακούσει κάποιες φορές χωρίς να βλέπω την ταινία και νομίζω πως μπορεί να σταθεί μόνο του. Ή τουλάχιστον, ελπίζω να μπορεί!
Τα κομμάτια του album:
Pomegranates:
01 Garden of Eden
02 Construction
03 Pass the Time
04 Survival
05 The Fool and His Harem
06 Nothingness
07 Near Death
08 Beasts of This Earth
09 Fall Into Time
10 Folie à deux
11 Screams at the Edge of Dawn
12 Divorce
13 Three Windows
14 Tourists
15 Shame
16 Tower of Sin
17 Club Kapital
18 Volver
19 Spirit
20 Muse