Κι όμως είναι αλήθεια. Το YouTube ανακοίνωσε ότι τον τελευταίο χρόνο πλήρωσε 1 δισεκατομμύριο δολάρια στη Μουσική Βιομηχανία, από τις διαφημίσεις που εμφανίστηκαν σε μουσικά videos! Ο Γενικός Διευθυντής του Εμπορικού Τμήματος του YouTube, Robert Kyncl αναφέρει ότι αυτά τα επιχειρηματικά μοντέλα είναι πετυχημένα και για τις 2 μεριές κι ότι θα υπάρχει μεγαλύτερη ανάπτυξη στο κοντινό μέλλον, γιατί οι online υπηρεσίες συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία.
Φαίνεται ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα τα έσοδα που θα λαμβάνει η μουσική βιομηχανία από σελίδες όπως το YouTube θα είναι αντίστοιχα με τα έσοδα που λάμβανε παλαιότερα από την τηλεόραση.
Σε κάθε περίπτωση πάντως είναι καλό το ότι η μουσική βιομηχανία ξανάρχισε να λαμβάνει έσοδα και μάλιστα με νέους τρόπους, οι οποίοι ακολουθούν την εποχή που διανύουμε κι όχι παλαιούς και συνάμα ξεπερασμένους τρόπους.
Φαίνεται ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα τα έσοδα που θα λαμβάνει η μουσική βιομηχανία από σελίδες όπως το YouTube θα είναι αντίστοιχα με τα έσοδα που λάμβανε παλαιότερα από την τηλεόραση.
Σε κάθε περίπτωση πάντως είναι καλό το ότι η μουσική βιομηχανία ξανάρχισε να λαμβάνει έσοδα και μάλιστα με νέους τρόπους, οι οποίοι ακολουθούν την εποχή που διανύουμε κι όχι παλαιούς και συνάμα ξεπερασμένους τρόπους.