* Οι φωτογραφίες ανήκουν στο Δημήτρη Κορομηλά και στο mixgrill.gr
Μετά από δέκα χρόνια από τη τελευταία επίσκεψη της στη χώρα μας, η Loreena McKennitt επέστρεψε με νέο δίσκο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η πρώτη στάση της στη χώρα μας ήταν μία περιπέτεια για την ίδια αλλά και για το κοινό που βρέθηκε στο Θέατρο Γης στη Θεσσαλονίκη. Καθώς το κλίμα στην πόλη το τελευταίο καιρό είναι τροπικό, οι απρόβλεπτες καλοκαιρινές βροχές δεν χαρίστηκαν την ημέρα που ήταν προγραμματισμένη η συναυλία της Loreena. Ο καιρός εκτός από τα μηχανήματα, επηρέασε και την προσέλευση καθώς ο συναυλιακός χώρος είχε κόσμο αλλά δεν ήταν γεμάτος.
Αν και η βροχή είχε σταματήσει λίγο πριν τη συναυλία, έγιναν καταστροφές στον εξοπλισμό. Αυτό μοιράστηκε με τον κόσμο η Loreena που βγήκε λίγο μετά τις 21:00 για να ζητήσει συγνώμη στον κόσμο για την αναμονή και πως ελπίζει να καταφέρουν να διορθώσουν τις τεχνικές βλάβες. Η συναυλία λοιπόν άργησε περίπου 1.5 ώρα μετά την προγραμματισμένη έναρξη της. Εκεί που όλοι περίμεναν πως βραδιά θα χαθεί χωρίς μουσική, το πρόβλημα διορθώθηκε και οι μουσικοί ανέβηκαν στη σκηνή λίγο πριν τις 23:00.
Δυστυχώς καθώς είχαν όλοι κουραστεί, ο κόσμος που παρέμεινε στις θέσεις του αλλά και η Loreena, χάθηκε το momentum και το set ξεκίνησε μουδιασμένα με το "Mystic's Dream" που δεν μπόρεσε να αγγίξει το συναισθηματικό βάθος που το συνοδεύει. Υπήρξαν στιγμές που η ατμόσφαιρα διορθώθηκε, όπως στο παραδοσιακό "The Star of the County Down" που προέρχεται από τη βόρια Ιρλανδία αλλά και το μοναχικό "Bonny Portmore" που βρήκε τη Loreena στη λύρα της. Οι θεατές άρχισαν να μπαίνουν στον κόσμο της καλλιτέχνιδος συνοδεύοντας με παλαμάκια το ανατολίτικο "Marrakesh Night Market" από το 'The Mask and The Mirror'.
Όποτε της δινόταν η ευκαιρία, η Loreena έλεγε πόσο ευχαριστεί τους παρευρισκόμενους για την υπομονή τους συμπληρώνοντας πως δεν θα κάνει διάλειμμα στο set για να μη ταλαιπωρήσει περισσότερο το κοινό. Έτσι μετά από το "Bonny Swans" από το οποίο δεν έλειψε η ανταλλαγή αυτοσχεδιασμών μεταξύ του κιθαρίστα Brian Hughes και του βιολιστή Hugh Marsh, η μπάντα συνέχισε με το "Full Circle" που όπως μοιράστηκε μαζί μας είχε εμπνευστεί από μία εσωτερική εμπειρία της σε ένα μοναστήρι στον Καναδά. Ο τελευταίος δίσκος της, 'Lost Souls', κατείχε ένα μεγάλο μέρος του setlist και το αξίζει: όχι μόνο γιατί είναι μία πολύ καλή δουλειά αλλά και γιατί ανανέωσε τη μπάντα στα live με το "Ages Past, Ages Hence" - ένα τραγούδι γραμμένο για τη μνήμη των δέντρων - και το "Spanish Guitars And Night Plazas", αλλά και το "Hundred Wishes" που δεν παίχτηκε την επόμενη μέρα στην Αθήνα.
Παρόλο που το ορχηστρικό "Santiago" είχε την ενέργεια που χρειάζεται και τα παλαμάκια επανήλθαν στο "The Old Ways" - που πάντα συνοδεύεται από το solo της Caroline Lavelle στο τσέλο - το encore φάνηκε να ήρθε πολύ γρήγορα. Στους μερικούς φανατικούς που είχαν κάτσει οκλαδόν μπροστά προστέθηκε αρκετός ακόμα κόσμος που χόρεψε το "Tango To Evora" (γνωστό στη χώρα μας και από τη διασκευή της Χάρις Αλεξίου) και εκεί ήταν που η Loreena McKennitt μας αποχαιρέτησε, ξεχνώντας να συστήσει και τους μουσικούς. Λόγω συνολικής κούρασης και ώρας, από το setlist κόπηκαν 2-3 κομμάτια που δεν μπορέσαμε να απολαύσουμε στη Θεσσαλονίκη.
Δεν γνωρίζω αν η κατάσταση θα μπορούσε να προβλεφτεί από τους διοργανωτές δεδομένου ότι η κακοκαιρία ήταν αναμενόμενη. Ήταν μία εμπειρία που έχασε από ατμόσφαιρα και κατάνυξη λόγω συνθηκών, με τη συναυλία να είναι σε κομμάτια της διεκπεραιωτική. Όμως ο επαγγελματισμός και η επιμονή της μπάντας (αλλά και του κοινού) μαζί με την πραγματικά εντυπωσιακή φωνή της Loreena McKennitt θα μείνουν στη μνήμη όσων βρέθηκαν στο θέατρο Γής.
Setlist
Mystic's Dream
The Star of the County Down
Bonny Portmore
Marrakesh Night Market
Ages Past, Ages Hence
Marco Polo
Spanish Guitars And Night Plazas
All Souls Night
Hundred Wishes
The Bonny Swans
Full Circle
The Gates Of Istanbul
Santiago
Lady Of Shalott
The Old Ways
Lost Souls
Encore
Tango To Evora
Μετά από δέκα χρόνια από τη τελευταία επίσκεψη της στη χώρα μας, η Loreena McKennitt επέστρεψε με νέο δίσκο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η πρώτη στάση της στη χώρα μας ήταν μία περιπέτεια για την ίδια αλλά και για το κοινό που βρέθηκε στο Θέατρο Γης στη Θεσσαλονίκη. Καθώς το κλίμα στην πόλη το τελευταίο καιρό είναι τροπικό, οι απρόβλεπτες καλοκαιρινές βροχές δεν χαρίστηκαν την ημέρα που ήταν προγραμματισμένη η συναυλία της Loreena. Ο καιρός εκτός από τα μηχανήματα, επηρέασε και την προσέλευση καθώς ο συναυλιακός χώρος είχε κόσμο αλλά δεν ήταν γεμάτος.
Αν και η βροχή είχε σταματήσει λίγο πριν τη συναυλία, έγιναν καταστροφές στον εξοπλισμό. Αυτό μοιράστηκε με τον κόσμο η Loreena που βγήκε λίγο μετά τις 21:00 για να ζητήσει συγνώμη στον κόσμο για την αναμονή και πως ελπίζει να καταφέρουν να διορθώσουν τις τεχνικές βλάβες. Η συναυλία λοιπόν άργησε περίπου 1.5 ώρα μετά την προγραμματισμένη έναρξη της. Εκεί που όλοι περίμεναν πως βραδιά θα χαθεί χωρίς μουσική, το πρόβλημα διορθώθηκε και οι μουσικοί ανέβηκαν στη σκηνή λίγο πριν τις 23:00.
Δυστυχώς καθώς είχαν όλοι κουραστεί, ο κόσμος που παρέμεινε στις θέσεις του αλλά και η Loreena, χάθηκε το momentum και το set ξεκίνησε μουδιασμένα με το "Mystic's Dream" που δεν μπόρεσε να αγγίξει το συναισθηματικό βάθος που το συνοδεύει. Υπήρξαν στιγμές που η ατμόσφαιρα διορθώθηκε, όπως στο παραδοσιακό "The Star of the County Down" που προέρχεται από τη βόρια Ιρλανδία αλλά και το μοναχικό "Bonny Portmore" που βρήκε τη Loreena στη λύρα της. Οι θεατές άρχισαν να μπαίνουν στον κόσμο της καλλιτέχνιδος συνοδεύοντας με παλαμάκια το ανατολίτικο "Marrakesh Night Market" από το 'The Mask and The Mirror'.
Όποτε της δινόταν η ευκαιρία, η Loreena έλεγε πόσο ευχαριστεί τους παρευρισκόμενους για την υπομονή τους συμπληρώνοντας πως δεν θα κάνει διάλειμμα στο set για να μη ταλαιπωρήσει περισσότερο το κοινό. Έτσι μετά από το "Bonny Swans" από το οποίο δεν έλειψε η ανταλλαγή αυτοσχεδιασμών μεταξύ του κιθαρίστα Brian Hughes και του βιολιστή Hugh Marsh, η μπάντα συνέχισε με το "Full Circle" που όπως μοιράστηκε μαζί μας είχε εμπνευστεί από μία εσωτερική εμπειρία της σε ένα μοναστήρι στον Καναδά. Ο τελευταίος δίσκος της, 'Lost Souls', κατείχε ένα μεγάλο μέρος του setlist και το αξίζει: όχι μόνο γιατί είναι μία πολύ καλή δουλειά αλλά και γιατί ανανέωσε τη μπάντα στα live με το "Ages Past, Ages Hence" - ένα τραγούδι γραμμένο για τη μνήμη των δέντρων - και το "Spanish Guitars And Night Plazas", αλλά και το "Hundred Wishes" που δεν παίχτηκε την επόμενη μέρα στην Αθήνα.
Παρόλο που το ορχηστρικό "Santiago" είχε την ενέργεια που χρειάζεται και τα παλαμάκια επανήλθαν στο "The Old Ways" - που πάντα συνοδεύεται από το solo της Caroline Lavelle στο τσέλο - το encore φάνηκε να ήρθε πολύ γρήγορα. Στους μερικούς φανατικούς που είχαν κάτσει οκλαδόν μπροστά προστέθηκε αρκετός ακόμα κόσμος που χόρεψε το "Tango To Evora" (γνωστό στη χώρα μας και από τη διασκευή της Χάρις Αλεξίου) και εκεί ήταν που η Loreena McKennitt μας αποχαιρέτησε, ξεχνώντας να συστήσει και τους μουσικούς. Λόγω συνολικής κούρασης και ώρας, από το setlist κόπηκαν 2-3 κομμάτια που δεν μπορέσαμε να απολαύσουμε στη Θεσσαλονίκη.
Δεν γνωρίζω αν η κατάσταση θα μπορούσε να προβλεφτεί από τους διοργανωτές δεδομένου ότι η κακοκαιρία ήταν αναμενόμενη. Ήταν μία εμπειρία που έχασε από ατμόσφαιρα και κατάνυξη λόγω συνθηκών, με τη συναυλία να είναι σε κομμάτια της διεκπεραιωτική. Όμως ο επαγγελματισμός και η επιμονή της μπάντας (αλλά και του κοινού) μαζί με την πραγματικά εντυπωσιακή φωνή της Loreena McKennitt θα μείνουν στη μνήμη όσων βρέθηκαν στο θέατρο Γής.
Setlist
Mystic's Dream
The Star of the County Down
Bonny Portmore
Marrakesh Night Market
Ages Past, Ages Hence
Marco Polo
Spanish Guitars And Night Plazas
All Souls Night
Hundred Wishes
The Bonny Swans
Full Circle
The Gates Of Istanbul
Santiago
Lady Of Shalott
The Old Ways
Lost Souls
Encore
Tango To Evora